Te joilla on kuorsaava mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toimi se silence,ja mitä pidempään mies käytti,sen paremmin tehosi.Vielä parempi oli nenän päälle laitettava laastari.Mutta lienee yksilöllistä sekin,kenelle toimii,kenelle ei.Meillä onneksi auttoi - olen saanut minäkin PITKÄSTÄ aikaa nukkua yöni :)

korvatulpista :laugh: on ollut apua.
on mies kokeillut suuhun suihkutettavaa "lääkettäkin". ilman tulosta.
torstaina hän menee hakemaan keuhkopolilta unentarkkailulaitteen kotiin eli tutkitaan ettei uniapnea vaivaisi häntä, kun on aina väsynyt.

Meillä jeesas silence ihan hyvin, muistaakseni se rupes vaan sitten pidemmän päälle menettää tehonsa. Yhtä kaikki, nyt toi on alkanut taas kuorsaamaan niin ajattelinpa hakea sille yllätyslahjaksi purkin silenceä jos auttais.

Meillä silence suihke toimi viikkoa, sit lakkas tehot. Korvatulpista ei mulle apua, herään silti. Kun nukun miehen kanssa, herään valehtelematta 8 h aikana noin 30 kertaa. Olen aivan puhki sellaisen yön jälkeen.

Ainoa ratkaisu on eri huoneissa nukkuminen. Mitä ollaan nyt tehty, koska muuten ei jaksa.

Mun mies ei koskaan kuorsannut (ihan ihmettelin miten hiljaa se nukkui) mutta noiden "vauvakilojen" myötä kyllä nykyään kuorsaa. Olen vähän jutellut jos pudottais ne 5 kiloa.. mukavampi se niin olis kun jotakin apteekin keinoja..

Syanidia ajattelin koittaa... Josko ihan nauhoitusta vastaan irtoaisi. :whistle:

Rasittavaa, ensin odotat, että kuorsaus loppuu ja sitten hätäilet, miksei se taas ala.

Meillä silence auttoi parisen viikkoa, nyt on ihan sama käyttääkö sitä vai ei.
Korvatulpista ei ole mitään hyötyä.
Mua ressaa kun jatkuvasti saa olla tönimässä ja kun kuorsaus loppuu jännitän ehdinkö nukahtaa ennenkuin mies taas aloittaa kuorsauksen.
Noniin ja sitten alkaa kellon kyttäys- enää niin ja niin kauan aikaa nukkua nyt olisi pakko nukahtaa, ehdinkö ennenkuin mies aloittaa ja taas kellon kyttäystä...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä auttaa kun potkaisee sääreen riittävän kovaa. Oikeesti välillä menee tosissaan hermot. Jos juniori ei valvota niin sitten tuo seniori...

Oletko muutenkin väkivaltainen? Miltä tuntuisi itsestäsi herätä potkuihin?

Mä en kyllä ymmärrä tuota tökkimistä ja potkimista alkuunkaan. Pitäähän sen miehenkin nukkua kun menee aamulla töihin. Meillä mies kuorsaa vatsallaankin! Ja minua häiritsee miehen kuorsaus vain jos olen itse virkeä tai meillä on avioliitossa huonoja hetkiä. Mutta kun rakkaus jyllää ja itse olen väsynyt en piittaa pätkääkään miehen kuorsauksesta.

Yhteistyössä