Te joilla on uudet pyyhkeet ja petivaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pörrö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pörrö"

Vieras
onko kaikki samaa sarjaa ja samaa väriä vai miten oikein olette ostaneet? Meillä olisi uusinta listalla uudet pyyhkeet about 8kpl, niin mietin vain jos ostan kaikki samaa väriä, onko se tylsä juttu ja menevätkö käytössä olevat pyyhkeet aina sekaisin mikä on kenenkin.Entä sitten petivaatteet, pussilakanat ja tyynyliinat?

Pyyhkeet taitaa olla kaikki erilaisia, yks pari löytyy mutta niistä toinen on eri värinen. Ei meillä kyllä turhan tarkkoja siitä olla että meneekö ne sekaisin. Pestäänhän ne kerta viikkoon :) Lakanoita meillä on aina parit eikä oo väliä onko miehellä sellanen mikä on ollu mulla edellisellä kerralla :D

mä ostan lakanoita aina setin, eli pussilakanat+aluslakana+4kpl tyynyliinoja (1 kerran vahdan tyynyliinat pelkästään)ja ne on aina kimpassa..

pyyhkeitä meillä on ostettu yleensä 2kpl seteissä, niin et mulla ja miehellä on samanlaiset kylpy ja naamapyyhkeet, mut eriväriset... lapsilla on sit omat huppy yms pyyhkeensä vielä käytössä. jatkossa aion ostaa 4kpl samaan sävyyn sopivia pyyhkeitä: näyttää kylpyhuoneessa paremmalta kuin sekainen melska..

lakanoissa ostan aina setin, eli siis yhteen sänkyyn suunnitellun kokonaisuuden
meille iso pussilakana + 4 tyynyliinaa ja pojalle taasen ihan normi setti
pyyhkeissä suosin samanlaisia (voivat siis olla erivärisiä kunhan se malli/kuvio on sama)
jos kaikki pyyhkeet on samanvärisiä ja samanlaisia niin ne kyllä sekottuu suht nopiaan

tietty pussilakanat samaa settiä tai ainakin sävysävyyn jos haluaa tehdä rohkeampia yhdistelmiä. Usein vain se pitää olla ainakin saman valmistajan tavaraa jotta värit on helpompi löytää.

Käsipyyhkeet ovat kerrallaan samaa sarjaa ja väriä toisin minä en tarvitse kuin 3kpl kylpyhuoneeseen sillä meillä ei ole omia käsipyyhkeitä. Lattiamatto sävytetty pyyhkeisiin. Kylpypyyhkeet voivat olla eri sarjaa kuin käsipyyhkeet.

Ostan aina kaikille uudet pyyhkeet ja yleensä samaa väriä ja kaikki sointuu kaikkeen. Ei mene pyyhkeet sekaisin kun jokaisella on omat paikat. Petivaatteet on aina kokonaisuus. Olen tarkka näissä asioissa. :D

Pyyhkeitä pitää olla sen verran samanlaisia, että pesut sujuvat. Esim. itse pesen 4 kerralla (2 henkeä), joten sen verran on hyvä olla samanvärisiä, etteivät mene muiden väristen kanssa pesuissa pahaksi. Jos on enemmän kuin koneellinen tai mitä käyttäjiä on, niin sekin on huono, koska sitten toisia tulee käytettyä ja pestyä vähemmän ja kohta eivät enää sovi toisiinsa.

Yhteistyössä