te joilla paino ei ole noussut raskauden aikana paljoa,niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
.. paljon teillä jäi synnärille kiloja/lähti synnytyksen jälkeen?
mietin kun ekasta mulle tuli yhteensä reilu 13kg ja nyt noin 6-7kg(vain 3-4kg ekasta punnauksesta)..ja olen laihempi kuin ekasta..
et normisti 68/69kg.ekassa punnauksessa 72kg (vk 9) ja nyt vaihtelee aamun ja illan välillä 75,5-76,5kg (vk 33)..

siis meneekö niinku miinukselle vaiko jää siihen mitä olinkin ennen raskautta..
joo,elän punnarilla.. :laugh:
pituus siis 168cm..

juu miinukselle meni molemmissa. ekakerralla kamalasti turvotusta ja painoa tuli 4kg, joista 11 hävis ennen jälkitarkastusta eli lopputulos -7kg ja toisella kerralla tais tulla 6kg joista lopputulemana jälkitarkastukseen mennessä oli -11kg eli lähtöpainoon -5kg.

Minulla tuli painoa raskauden aikana 4,5 kg ja synnytyslaitokselle jäi tietenkin kaikki. Eipä mennyt kuin kuukausi, olin 7 kg laihempi kuin ennen raskautta. Ja se tuntui omassa jaksamisessa eli olin TOOOOOOOOOODELLA väsynyt. Oman kokemukseni pohjalta en suosittele murehtimaan kiLojen tulemista, koska itselleni ei paljon lohduttanut oma laihuuteni, kun väsyin vauva-ajan alussa ensin fyysisesti ja sitä myöten myös henkisesti. Mielummin olisin pitänyt liikakilot kuin sen kaaosmaisen kaksi ensimmäistä vauvakuukautta. En tahallani yrittänyt raskauden aikana vältellä kilojen tulemista, mutta kärsin koko ajan pahoinvoinnista ja lähes jokaisen suupalan kanssa sai taistella, sen vuoksi noita kiloja ei kertynyt. Raskauden alussa painoin siis 64 kg, olen 171 cm pitkä, nyt painan 57 kg.

No mutta, eihän kaikille tietenkään henkisesti näin käy kuin minulle, mutta jos saisin valita, lihoisin raskausaikana selvästi enemmän, että olisi sitten vauva-ajan alussa vararavintoa ja kehossa voimaa hoitaa pienokaista.

Onnea uuteen vauva-aikaan! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja akkamänty:
Minulla tuli painoa raskauden aikana 4,5 kg ja synnytyslaitokselle jäi tietenkin kaikki. Eipä mennyt kuin kuukausi, olin 7 kg laihempi kuin ennen raskautta. Ja se tuntui omassa jaksamisessa eli olin TOOOOOOOOOODELLA väsynyt. Oman kokemukseni pohjalta en suosittele murehtimaan kiLojen tulemista, koska itselleni ei paljon lohduttanut oma laihuuteni, kun väsyin vauva-ajan alussa ensin fyysisesti ja sitä myöten myös henkisesti. Mielummin olisin pitänyt liikakilot kuin sen kaaosmaisen kaksi ensimmäistä vauvakuukautta. En tahallani yrittänyt raskauden aikana vältellä kilojen tulemista, mutta kärsin koko ajan pahoinvoinnista ja lähes jokaisen suupalan kanssa sai taistella, sen vuoksi noita kiloja ei kertynyt. Raskauden alussa painoin siis 64 kg, olen 171 cm pitkä, nyt painan 57 kg.

No mutta, eihän kaikille tietenkään henkisesti näin käy kuin minulle, mutta jos saisin valita, lihoisin raskausaikana selvästi enemmän, että olisi sitten vauva-ajan alussa vararavintoa ja kehossa voimaa hoitaa pienokaista.

Onnea uuteen vauva-aikaan! :heart:

kiitos. tää onkin hassua et ekassa mä kontrolloin hulluna syömisiäni. söin mahdollisiman terveellisesti ja katsoin mitä söin ja tasaisin välein jne.. ja nyt olen mässynnyt miten sattuu ja syönyt kun ollut nälkä jne..ja kiloja ei vaan tuu vaikka ihan samoissa mitoissa lapset mahassa olleet.mahankin koko suht sama. jopa kääntyily ja liikkeetkin samanoloiset.. :) sieltä tulee samikset?

Yhteistyössä