te joilla rinnat kipeytyy normi kierrossa aina oviksen jälkeen miten oli plussa kierrossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokotin

Jäsen
14.02.2010
144
0
16
kipeytyikö ne sillonkin heti oviksen jälkeen vai vasta myöhemmin? itsellä ei ole nyt oviksen jälkeen rinnat tulleet kipeeksi ja ylensä kipeytyy päivä oviksen jälkeen ja on tosi kipeet menkkoihin asti.
liikaa täälä haaveilen ja kun kerta tieni löysin tänään kaksplussan palstoille niin täytyy nyt heti kysellä kaikki mahdollinen :laugh:

Mulla usein (ei aina) menee niin että ovuloiduissa kierroissa nännit alkavat aristaa 1-2 päivää ennen ovista ja aristus jatkuu menkkoihin asti. Välillä on hyvinkin kipeät, mutta tämä "kivun aste" vaihtelee. Jos on ovuloimaton kierto niin silloin ei yleensä arista yhtään, tai sitten ihan pari päivää ennen menkkoja..

Plussakierto (v.-02) oli sellainen, että mua aristi ovisaikaan ja vähän sen jälkeen mutta tuntemukset katosivat. Vasta pari päivää ennen plussatestiä vähän aristeli taas, mutta niin vähän että olinkin varma etten ole raskaana. Sitä edellisessä kierrossa kun oli todella kipeet nännit.. Noissa kierroissa oli hormoneitakin mukana, nekin saattoi vaikuttaa tuntemuksiin. Mutta plussakierto oli ennen plussaa vähäoireisempi verrattuna normikiertoon. Sillon mä plussasin dpo 15 kun menkkojen olisi pitänyt alkaa dpo 14.

Yhteistyössä