Te joilla sekä poika että tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tykkäättekö pukea toisinaan lapset samalla tavalla tai samantyylisesti?

Meillä nyt 4,5v poika ja 2,5v tyttö ja toisinaan puen samalla tavalla. On siis jotain samanlaisia marimekon paitoja esim. tai jotain muita vastaavia ja lisäksi esim. molemmille farkut. Tai sitten pojalle farkkuhaalarit ja tytölle farkkuhame.

Joo mä olen muutenkin sellainen, että panostan pukeutumiseen ja näen vaivaa, että lapset näyttää hyviltä vaatteissa, mutta kyselen ajankulukseni.

Niin ja ulkoilupukujakin on samanlaisia, eri väriset vain kummallekin.

Ei oikein onnistu... Tyttö on 13v. ja päättää itse mitä päälleen laittaa ja poika on 1v3kk :)
Mutta jos olisivat suurinpiirtein samanikäisiä voisin pukeakin saman tyylisesti ainakin

Lapsilla on muutama samanlainen paita (raitapaitoja, palloja, retroa) ja aika ajoin puen heidät samanlaisiin vaatteisiin, tai samantyylisesti (esim. pojalla farkkuhaalarit ja tytöllä farkkumekko). Ulkoilupukuja on samanlaisia, mutta erivärisiä, samoin pipoja ja kenkiä.
Mutta useimmiten noilla on ihan erilaiset kuteet päällä.

mä puen ihan eri tavalla. tyttö on tosi tyttömäinen ja poika tosi poikamainen, joten vaatteet täysin erilaisia. ulkoilupuvut on kyllä samanmerkkiset ja samanlaiset muuten, mutta eri väriset. tosi just niin voi olla joskus, että molemmilla on farkut, tai pojalla farkut ja tytöllä farkkuhame.

Mulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö, joka on vasta 2kk, joten en kamalasti heitä kaikkia pue vielä samantyyppisesti, mutta joskus jos pojilla on farkut, niin laitan myös tytölle farkut tai farkkumekon.
Poikia olen useasti pukenut samantyyppisesti, jopa ihan samanlaisesti, mutten kuitenkaan aina :)

Niin ja poikien ulkoiluhaalarit on samanmerkkiset ja samanlaiset, toisella vaan turkoosi-tummansininen ja toiselle turkoosi-beige.

Puen. Meillä poika on 3v ja tyttö 1v7kk ja usein kun mennään johonkin niin laitan samantyyliset vaatteet esim. pojalle farkut ja tytölle farkkumekon/hameen jne.

Meillä lapset ei aina välttämättä halua laittaa sellaisia vaatteita mitä olen valinnut :whistle: Enkä välttämättä halua 4 lasta pukea samantyylisesti. Pääasia, että on siistit vaatteet päällä silloin, kun lähdetään ihmisten ilmoille.

meillä on kaksoset,tyttö ja poika ja ekat 6kk ne oli samanlaisissa vaatteissa mut sit aloin pukea erilaisiinki.
usein ovat ihan erilaisissa mut myös joskus samantapasissa.
ulkovaatteet ainaki haluan pukea niille samanlaiset mut eriväriset tai saman tyyppiset. :)

Miten milloinkin. Vaatteita hankkiessa tulee usein katsottua molemmille samaa tyyliä olevat vaatteet, toiselle tytön ja toiselle pojan versiona. Ulkoiluvaatteet on yleensä myös hankittu samaa merkkiä ja tyyliä.

Käytännössä pukeminen niin ja näin. Mielelläni pukisin samaan tyyliin, mutta kun lapset on lapsia ja vaatteet likaantuu omaa tahtia jne, eli eipä suinkaan aina ole edes vastaavia vaatteita käytössä. Mutta minusta siis ihan hauska kun lapset ovat samantyylisesti puettuja, vaikken jaksa siitä mitään vaivaa nähdä.

Meillä ovat "miltei kaksosia" ja vielä iin pieniä että eivät sano omaa mielipidettä vaatetuksiin.

Ulkovaatteissa on ollut samanlaiset, mutta eriväriset.
Sit on marimekko raitapaitoja, ne saatetaan pukea samana päivänä päälle.
Ja esim collagehousut + huppari on samana päivänä päällä.

Lapset poika 7v ja tyttö 5v.

Yhteistyössä