Te joilla uusi asuntolaina, paljon MARGINAALI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meillä iso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meillä iso

Vieras
Meillä on vanhaan asuntoon laina jossa marginaali oli jotain 1,.. nyt saatiin uusi lainalupaus taloa varten ja marginaali 2,5 ! Eikö tuo ole hirvittävän iso? Määritetäänkö marginaali asiakaskohtaisesti vai miten ne menee?

Tuntuu hurjalta maksaa noin isoa marginaalia..

Jelena Juntunen
Hyvä päivä kaikille! =)
Saimme varastoon ihania Mailegin tuotteita. Tilasin melko koko sarjan Tanskasta. Awww.... että itsenkin ihastun näihin aina :P. Vkloppuna sitten kaupan päivittäminen, jos ei ole ylimääräisiä menoja....
Eilen olimme Fransmannissa syömässä ja otimme sampanja pullon. Yhdestä lasista mä puhuin ilman taukkoja :D heh....
Nyt olen vielä onnellinen kun mun rikosilmoitus yhdestä lääkäristä meni läpi...jos joku halua kysyä mistä on kysymys niin saa kysyä :).... Myös sain yhdestä rokotteesta Eiran sairaala ja Hus:n jo innostumaan. 9pv mennään sinne papareiden kanssa :D....
Vielä 20pv ja Meksikoon :P ihan kuukaudeksi. Ahhh... sairasta kai se on kun lasken jokainen päivä.... On niin pirusti ikävä ystäviä sielä. Eniteen ikävä yhtä henkilöä :'( ? ? ? ? . Hänen kanssa on aina niin hyvää olo :) jopa super hyvää olo :D heh..... ens vkolla Puolaan me kaikki mennään alku vko ja ens vkloppuna 2pv ollaan Naantalin kylpylässä, ostin Grouponilta lahjakortit 2 huoneetta :D, äiti tulee mukaan. Syömme hyvää ruokaa, uidaan ja käyttämme jotain palveluita, hieronnat ym ym....
Like · · Unfollow Post · 19 minutes ago

Kyllä asiakaskohtaisesti, mutta myös yleinen tilanne vaikuttaa. Ei taida nykyään mistään saada alle yhden prosentin marginaalia. Meillä jo "vanha" laina ja marginaali 0,5 %.

Jelena Juntunen
Hyvä päivä kaikille! =)
Saimme varastoon ihania Mailegin tuotteita. Tilasin melko koko sarjan Tanskasta. Awww.... että itsenkin ihastun näihin aina :p. Vkloppuna sitten kaupan päivittäminen, jos ei ole ylimääräisiä menoja....
Eilen olimme Fransmannissa syömässä ja otimme sampanja pullon. Yhdestä lasista mä puhuin ilman taukkoja :D heh....
Nyt olen vielä onnellinen kun mun rikosilmoitus yhdestä lääkäristä meni läpi...jos joku halua kysyä mistä on kysymys niin saa kysyä :).... Myös sain yhdestä rokotteesta Eiran sairaala ja Hus:n jo innostumaan. 9pv mennään sinne papareiden kanssa :D....
Vielä 20pv ja Meksikoon :p ihan kuukaudeksi. Ahhh... sairasta kai se on kun lasken jokainen päivä.... On niin pirusti ikävä ystäviä sielä. Eniteen ikävä yhtä henkilöä :'( ? ? ? ? . Hänen kanssa on aina niin hyvää olo :) jopa super hyvää olo :D heh..... ens vkolla Puolaan me kaikki mennään alku vko ja ens vkloppuna 2pv ollaan Naantalin kylpylässä, ostin Grouponilta lahjakortit 2 huoneetta :D, äiti tulee mukaan. Syömme hyvää ruokaa, uidaan ja käyttämme jotain palveluita, hieronnat ym ym....
Like · · Unfollow Post · 19 minutes ago

Nyt olen vielä onnellinen kun mun rikosilmoitus yhdestä lääkäristä meni läpi...jos joku halua kysyä mistä on kysymys niin saa kysyä :)....

Mikä juttu tämä rikosilmoitus oikein oli?

Yhteistyössä