Te jotka ette käyty alushousuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Hassu kysymys, mutta te jotka ette tykkää käyttää alushousuja, miten valkovuodon kanssa? Eikö se ole vähän epämukavaa ja jätä märkiä länttejä?

Tuli vain mieleen telkkaria katsellessa ja aloin miettimään tätä ja mä en ainakaan pystyisi olemaan ilman pikkareita, ihan vain sen takia että valkovuoto sotkisi vaatteet.. Älkää ampuko uteliasta :D

Duada duada...

Mä en tosiaan käytä alushousuja, paitsi silloin kun on tooodella lyhyt hame ja olen jossain bilettämässä.
Kesäisin jos olen ulkoilemassa lyhyessä hameessa en käytä:D

Mulla ei ole valkovuotoa, tai en ole ainakaan huomannut. Joka wc käynnin yhteydessä pesen alapään.

hih, voisi kokeilla istua paljaalla pillulla jonkin aikaa kätensä päällä ja tarkistaa tuliko yhtään kosteutta.
muuten, sieltä sisältä limakalvot uusiutuu koko ajan ja sitä kuollutta solukkoa erittyy aina jonkin verran.
vois muai ehkä vähän ällöttää jos alapäästään paljas tulisi istumaan meidän sohvalle tai nojatuoleille.

[QUOTE="Vieras";27598275]No eiks sun päällyshousut haise pillulle sitten? Käytätkö housuja vain yhden päivän?
En kyllä haluais, että hameissa olevien toosat olisi ilman pikkareita, lemu pääsee helpommin ilmaan. Yyh[/QUOTE]

Ei pimppi haise. Varmaan jokainen hygieniastaan huolehtiva voi sanoa samaa.

tietääkö joku tunteen, kun vetäisee pillun karvat vetoketjun väliin? :D Auts se sattuu

[QUOTE="vieras";27598282]eikö farkut tunnu pahalta jalassa ilman alushousuja? :)[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";27598275]
En kyllä haluais, että hameissa olevien toosat olisi ilman pikkareita, lemu pääsee helpommin ilmaan. Yyh[/QUOTE]

ja kiva istua vaikka kahvilassa tällaisen jälkeen siihen tuolille. yök. kyllä kaikilta sitä valkovuotoa tulee, toisilla pikkareihin ja toisille valuu minne milloinkin..

[QUOTE="vieras";27598282]eikö farkut tunnu pahalta jalassa ilman alushousuja? :)[/QUOTE]

Välillä vähän liiankin mukavalta:D
Nonii ei mennä nyt tähän:D

Esitin vaan vastauksen kysymykseen, arvasin kyllä että tätä ihmetellään. Omituisuutensa kullakin:D

[QUOTE="hmmm";27598295]ja kiva istua vaikka kahvilassa tällaisen jälkeen siihen tuolille. yök. kyllä kaikilta sitä valkovuotoa tulee, toisilla pikkareihin ja toisille valuu minne milloinkin..[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="hmmm";27598311]teillä lispetti taitaa sit liukkaria kulua kun sulta ei valu mitään alapäästä.. olisko joku hormoniongelma?[/QUOTE]

En tiedä, kiihottuessa kyllä alkaa tapahtumaan.

Voisko hormoniongelma tehdä tälläisiä oireita:O
Jos tämä nyt yleensä on oire jostakin etten ole huomannut valkovuotoa.
Ehkä ne tulee menkkojen aikana sitten kaikki kerralla:D Käytän tamponia.

Viimeksi muokattu:
No ei tulisi pieneen mieleenkään olla ainakaan ovulaation aikana housuissa ilman alushousuja. Varmaan näkyisi märkä läntti läpi, ei koko ajan voi vessasakaan rampata.

No tätäpä juuri :D Välillä tuntuu kuin "pissat" tulisi housuun.

Tätä mä oon vaan kovasti ihmetellyt, kun monet sitä sanoo etteivät tykkää käyttää alushousuja ja en oo kehdannut kysyä että "mites sun valkovuodon kanssa?" :D

Minä en aina käytä alushousuja. Mutta ovulaation aikaan valkovuotoa tulee kyllä ihan reippaasti, silloin on käytettävä.

Mun mielestä alapäää voi paremmin ilman pikkuhousuja.

On paikkoja mihin pikkarit on laitettava. Esim. Ulkoillessa kesällä mekko päällä lasten kanssa, varsinkin jos tuulee.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä