Sekin on vähän mihin lapsi tottuu, jos sen kanssa kokoajan hössötetään ja leikitään, niin tottakai se siihen tottuu että äiti on leikkikaveri. Eikä lapsi osaa tuolloin alkaa itsekseen leikkimään, kun on tottunut siihen esiliinaan, joka on mukana leikeissä.
Mä olen perheen ainut lapsi, eikä minunkaan kanssa leikitty. En muista että äiti olisi ikinä leikkinyt kanssani, isäni kanssa joskus leikin piilosta ja "jääkiekkoa" rikkaharjalla

Ei meillä ollut lautapelejä, eikä muitakaan perheen yhteisiä virikkeitä/hetkiä. Viihdyin jopa yksin paremmin mitä porukassa... Minulla oli mielikuvituskavereita, muistan yhdenkin kaverin nimenkin vielä, se oli Jerry

Enkä tuntenut oloani yksinäiseksi melkeinpä koskaan, olin tosi tyytyväinen elämääni, koska vanhemmat olivat 24/7 läsnä lähistöllä (meillä oli maatila) ja sain heiltä apua kun tarvitsin.
Omani kanssa en myöskään osaa kovinkaan leikkiä ja se joskus harmittaa todella paljon... Laulan, kutitan, sylittelen, olen läsnä, katson vierestä kun lapsi leikkii, mutta en osaa jauhaa "turhaa paskaa" eli jotain ihan ihmejuttuja mitkä vääntyy joiltain kuin luonnostaan. Siis tarkoitan näitä juttuja, kun äiti sanoo vaikka lapselle että "katoppas mikä tuolla pihalla on, siellä on haikara, toikohan se tuonne savupiippuun vauvan." mun mielikuvitus on nykyään totaalisesti hukassa noiden juttujen kanssa. Ja meidän lapsi tuntuu kanssa viihtyvän itsekseen ja olevan tyytyväinen

Katselee kun kissat leikkivät tai muuten vaan kulkee huoneesta toiseen ja ihmettelee itsekseen asioita. Vaatimattomastakin asiasta keksii lelun, esimerkiksi vaikka vessapaperipussista.