Te jotka ette nauti alkohoolia, mutta miehenne juo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maikku"

Vieras
Siis ihan uteliaisuuttani kyselen teiltä jotka ette juo alkohoolia, mutta miehenne juo joko enemmän, tai vähemmän.
Haittaako se teitä?? Puututteko miehenne juomiseen??
Itse en juo alkoholia, kuin noin pari kertaa vuodessa, jos sillonkaan. Mies juo noin kerran kahdessa kuussa. Itseä tämä ei haittaa. Ei juo mitään kaatokännejä ja osaa käyttäytyä..

Mun mies on mun mielestä alkoholisti (itsensä mielestä kohtuukäyttäjä,) joten todellakin haittaa sen juominen. Se on ollut perjantai-illasta asti juomassa, äsken ilmoittautui jostain pubista, kun uhkasin tekstarilla tehdä siitä katoamisilmoituksen. Jos se ei joisi kaatokännejä joka helvetin viikonloppu - niin, viikonloput on mulle yhtä helvettiä, ei haittaisi yhtään. Ja tietysti puutun juomiseen, mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Jumalauta, huomenna lähtee eropaperit menemään.

Itse en juo ollenkaan, mies käy 4-5 kertaa vuodessa kavereitten kanssa. Ei haittaa minua, koska en ikinä näe sitä näissä tilanteissa. Varmaan vähän ärsyttäisi jos näkisin :)

jokainen tekee mitä tekee.. mulle ei holi maistu jos se ukolle maistuu sit se ottaa.. mitäs mä siin enää marmattamaan? tiesin sen jo kun alettiin olee ja ei haitannu silloin miks se haittais nyt? muhun ei koske, osaa käyttäytyy ja tulee ihmisten aikaa himaan.. hoitaa duunit viikolla ja pyörittää fimaansa mallikkaasti ei valittamaista.. eikä sil ole ongelma olla ilman viinaakaan.. joten kaikki hyvin

Mä en juo mutta mies tykkää makustella kaikkia ihme punaviinejä ja tummia oluita. Mies juo enimmillään 3-4 annosta illassa, ja siis juomista ei ole läheskään joka viikko, joten ei haittaa.

Jos aina illanviettoihin liittyis kännien vetäminen tai jos mies tissuttelis päivittäin, se häiritsisi ja sen myös sanoisin.

Mun mies on mun mielestä alkoholisti (itsensä mielestä kohtuukäyttäjä,) joten todellakin haittaa sen juominen. Se on ollut perjantai-illasta asti juomassa, äsken ilmoittautui jostain pubista, kun uhkasin tekstarilla tehdä siitä katoamisilmoituksen. Jos se ei joisi kaatokännejä joka helvetin viikonloppu - niin, viikonloput on mulle yhtä helvettiä, ei haittaisi yhtään. Ja tietysti puutun juomiseen, mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Jumalauta, huomenna lähtee eropaperit menemään.

Onpa kaamee uhkaus! Ajattele vähä mihin verovaroin kustannettuja poliiseja suotta työllistät, idiootti.

Ei haittaa, juo joku 6-8 kaljaa v-loppuisin kotona. Vois tietysti juoda harvemminkin, mutta ei tuo minua haittaa kun ei kännissä ole, oikeastaan on paljon paremmalla tuulella pikkupöhnässä.

mie en pystyny elämään miehen kanssa, joka joi. Tosin miehellä oli pitkiä ryyppyputkia ja joi todella paljon. Mutta jos joisi vaan sillon tällön ja kohtuudella voisin hyväksyäkin asian, esim. saunakalja olis ok. Itse juon 1-2 kertaa vuodessa, enkä sillonkaan humalaan asti

Mies vetää lärvit pari krt/kk. Lähinnä liittyy siihen ku tarttee nollata pää työasioista. Sit ku pää on tilttaamassa töiden takia, niin baariin, pää täyteen ja taksilla kotiin.

Ketuttaahan se välillä, ite ku en juo juuri ollenkaan. Mut tuo on hänen tapansa poistaa mielestä työpaineet.
Mies on alalla jossa paljon vatsahaavaa ja stressiä, korkeaa verenpainetta. Joten jos tuo "silloin tällöin lärvit" estää nää niin...

Viimeksi muokattu:
ottaa päähän joo. jos mä ite saisin juoda joisin ehkä pullollisen kerran kuussa tai parissa mut en saa. mies sit juo useasti viikossa. ei sinänsä kai pitäisi valittaa koska mies hoitaa kotitöitä ym paremmin kännissä tai siis ahkerammin, mutta se et toinen ei tajuu muuten mistään mitään ja et lapset näkee. ja joskus kauan sitten sanoin etten ikinä ota miestä joka juo liikaa.... ei mies aiemmin juonu ihan näin usein/paljon mut kai se stressaa tätä kaikkee tai jotain en tiedä. oon sanonu monesti ja se tietää tasan tarkkaan mitä mieltä mä oon mut ei.....

Yhteistyössä