Hae Anna.fi-sivustolta

TE JOTKA NÄKIJÄKSI MIELITTE LUKEKAA TÄÄ JUTTU NÄKIJÄN TYÖ EI OLE RUUSUILLA TANSSIA

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 08.04.2012.

1. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    tämä juttu selventää teille mitä on selvänäkeminen ,ennustaminen, meedius. te jotka näkjijäksi aoitte lukekaa tämä juttu näkijäntyö ei ole ruusuilla tanssimista ja teidän on hyvä tietää mitä mkin osa alue tarkoittaa. raadollisuudessaan

eli aloitetaan selvänäkijä monmesti yhdistetään ennustajaan ja puhutaan vaan näkijästä. Todellisuudessa selvänäkijä lukee sinua paremmin kun , sinä itse, eli hän on suoraan yhteydessä korkeimpaan minääsi sitä kautta tietää sinusta enemmän kun sinä itse.

Mutta ennustamista se ei ole , Mutta joka on selvänäkijä hän voi olla hyvä mm kanavoinnissa ja saada mm tietoja mm enkleiltä ja henkioppailta. Lisäksi on olemassa selvänäkijöitä jotka ovat sekä ennustajia että, selvänäkiujöitä.

Mutta jos henkilö kertoo olevansa vain selvänäkijä hän lukee sinun korkeinta minääsi hyvin taitavasti hän ei siis ennusta mitään. Mutta tietoa hän voi saada kanavoinneista henkioppailta ja enkeleiltä.

Ennustaja siis katsoo tulevaan tästä elävästä hetkestä eli tästä hetkestä eteen päin hän näkee polkusi vaihtoehdot ja mihin suuntaan sinä niistä oot menossa . Eli hän näkee kolme suuntaa aina yksi vie varjoihin , yksi valaistuineisuuteen yksi tavalliseen elämään ja näistä ja jokaisella suunnalla on useampi polku vaihtoehto, mutta hän katsoo tulevaan tästä hetkestä elävän hetken huomioiden nähden mille polulle sinun suuntasi on kallellaan STAR WARSIA OBI WAN QUIN JINN GONILLE : MINULLA on huono tunne. Quin Jinn Gon älä keskity huoliisi . Obi Wan :mutta Yoda kehotti aistia tulevan:Quin Jinn Gon ei elävän hetken kustannuksella Obi Wan mitä neuvottoluissa tapahtuu : Quin Jinn Gonn kauppaliiton tyypit ovat pelkureita neuvotteluista tulee lyhyet.

Myöhemmin alus terninaalissa Quin Jinn Gon olit oikeaassa neuvottelut oli lyhyet niitä ei edes käyty.

No tässä oli esimerkki elävän hetken huomioimisesta ennustettaessa tulevaa. Mutta pitäkää mielessä tuleva aina liikkeessä ei Jedikään voi nähdä tarkkaa tulevaisiuutta sillä jokainen päätäs vaikuttaa tulevaan , Siksi jotkut ihmeteleee miksi näkijän visiao ei pitänytkään paikkansa . Siksi koska heidän oma päätöksensä muutti tulevaa . Ja jos näkijän antama tulevasisuuden kuva ei miellytä toisen laisillapäätöksillä tuleva muuttuu erilaiseksi ku näkijän maalaama tulevan kuva.
    Meedio taas sekotetaan monesti näkijään .

Meedioon ottaa yhteyttä kuolleet jotka mm tätä kautta voivat auttaa mm henkiriksosten selvittelyssä poliisia .

Ja kuolleet näkevät monestio yli ajan siksi joskus pelkkä meediokin voi saada tietoa tulevasta mutta, ennustaja hän ei muuten ole pelkkänä meediona.

Mutta on olemassa myös meediota jotka ovat sekä ennustajia selvänäkijöitä ja tällöin hän voi todella hyvin nähdä tulevaan. Mutta jos henkilö ei ole maininnut olevansa muuta kun ,meedio , hän on silloin vain meedio ei muuta.

Laitoin tän jutun tänne koska monella tuntuu jopa skeptikollakin olevan käsitykset sekaisin mitä mikäkin tarkottaa.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

2. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ELI jatketaan aiheesta monilla jedeillä ja skyewalkereilla on kyky nähdä tulevaan enne unie ja välähdysten kautta . mutta ¨se ei tää hänestä vielä varsinaista ennustajaa vardsinaiset jedi ennustajat ovat erikseen niin valon noidissa ku jedeissä.

Eli se on varsinainen ennustaja joka pystyy näkemään muiden henkilöiden tulevaa tiedän myös sellaisia jedejä.

itsekin näen tulevaan enne unien ja välähdysten kautta. mm nähnyt 24 ytuntia etukjäteen estonian autolautta onnettomuuden, wtcsenterin tuhon 4 kuukautta etukäteen japanin ydin onnetomuuden. mm ja en eläisi jhollen olisi nähnyt että jään auton alle . tyttöystävät m-öä oon nähnyt enne unissa etukäteen .

mutta jedi ei koskaan käytä tätä kykyä itsekkäästi. Niin tekeee vaan Sithit . mutta tämä kyky ei tee toisesta varsinaista jedi ennustajaa . ne onn erikseen.

VOIMA OLKOON KANSSANNE

3. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Miksi tän kirkjoirtin vähän tietoa siitä tietoa niille jotka ajatettelevat näkjän polkua itselleen on hyvä tietää mitä kaikkea se pitää sisällään ja mitä eri näkijän kyvyt on mitä se on oikeasti se ei ole mitä'n niin mahtavaa upeaa meininkiä se on vain työtä . Esim oletko valmis esi tietämään esim ystäviesi yllätävät poistumiset esim tiedät , että ystävällesi tapahtuu jotain todella kauheaa , et voi siitä hänelle kertoa.
    Koskas se olisi niin kauheaa että sitä ei voi toselle kertoa lainkaan. Se olisi epä eettistä . Ja rikkoisi näkijäm lain alaisuuksia.

Olertko valmis tietämään suuronnettomuudet katsdtrofit kuuksusia etukäteen . jopa moinia kuukausia etukäteen. tai terrori iskut etukäteen. Etkä voi trehdä mitään jos kerrot jollekin on varMA ETTÄ ,iskun jälkeen oot syytettyjen listilla.

näkijän teitäminen on raadollista. Miten näkijä sen kestää siten että , ajattelee näin m,ne on asiota joota ei voi estää tulemasta toteen , tämä on vain hyväkdyttävä. Kuen se että tiesin että jossain vain päin maailmaa posahtaa ydinvoimala tiesin sen 4kk etukäteen. tämä on näkijän arkea.
    Tietää maailman kauheat tapahtumat etukäteen.

teillä monilla o niin ruusuinen kuva näkemisestä että , huvittaa että , seon nii hienoa ja mahtavaa aina . SE ei ole sitä se on Jedílle yksi kyky muiden joukossa mutta m emme sillä todellakaan hehkuta . Näkijän tietäminrn on raadollista .

Moni on sanonut täällä jos olsin teinnyt mitä näkijän työ on en ikinä olisi näkijäksi ryhtynyt.

Tiputtakaa ne vaaleanpunaiset lasit päästänne ja lukekaa totuutta silmiin . Ja kysykää onko minusta siihen sillä se on tosi kovaa elämää. Ootteko valmis elämään sen tiedon kanssa mitä näkijänä tulette saamaan . Sillä se tieto on raadollista ja se pitää vaan hyväkdsyä ettei aiaa voli muuttaa. Tulemasta toteen Miettikääpä hetki miltäv mahto tuntua usan ennustyajista jotka näkivät wtscnterintuhon etukäteen, eivätkä he voineet millään tavalla vaikuttaa siihen ja estää tulemasta asiaa toteen se piti vain hyväkyä että, näin tapahtuu, jos he olivat tästä sanoneet he olisivat olleet syytettyjen listsalla ekana.

Täätä on näkijän elämä raadollista .

Emme me Jedit sillä kyvyllä hehkuta .

No on siitä joskus iloakin , mutta harvoin.

ops toivon että , te muutkin näkijät kerotte tässä kerrot´te suoraan raadoillisesti mitä nä,kijän työ on että , näkijäksi rupeaa vain ne jotka sen työn kestää oikesti ja ovat valmiita siihen . näkijän työn raadollisuuteen .

VOIMA OLKOON KANSSANNE

4. meedio Vierailija

Totta, kiitos .
    Lisäksi näkijä jää helposti sille "tasolle" jolla näkee parhaiten, näkeminen voi siis tavallaan hidastaa jos ei nyt estä suoranaisesti, henkistä kasvua.

5. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEi meedio toi oli hyvä pointti eli voimallahan on kaksi puolta hyvä ja paha ja paha puoli on helpompi . jos henkilö on malttamäton ja haluaa nopeasti oppia näkjäksi , houkutus oikopolkuun on suuri ja tällöin voi todella henkilö sortua pimeänpuolen näkijäksi. Ja se voi pysäyttää tai jopa todella paljon hidastaa henkistä polkua.
    JA ei siltä pimeältä puolelta näe paremmin se on vain helpompi ja viettelevämpi.
    YODAN SANOIN: LUKE MITEN < erotan hyvän pahasta . Yoda kun olet passivinen rauhallinen valonpuolta käytät. jedi ei koskaan hyökkää. Pimeä puoli on helpompi viettelevämpi, agressivinen. Ja jos sille polulle lankeat se ainaisesti hallitsee kohtaloasi.

t . KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

6. maagikko Vierailija

Ne näkijät / Meediot jota mielestäni ovat aitoja, kertovat ensin kokeneensa vaikeat elänän mutkat. Moni vasta sen jälkeen on saanut lahjan auttaa toisia. Koska heidän oma kokemus opettaa ymmärtämään.
    Meedio voi ennustaa, kertoa tulevaa. Näkijä ei voi olla meedio. Sitä on jokkaisen mietittävä kohdallaan.
    " Kaikki jotka sanovat herra, herra, pääse taivaan valtakuntaan. Vaan se joka tekee isäni tahdon" Samoin on noiden henkisten lahjojen kanssa. Sitä luullaan sen olevan helppoa ja rahakastakin. Mutta aina täytyy muistaa kurinalaisuus, hienotunteisuus, sanojen valinta sekä kenelle kertoo ja mitä.
    Meediot ne jotka tuo henk.koht. viestin edellämenneiltä on selvät sanat ilmaista sanoman sisältö. Nämä ei ole seuraleikin asioita vaan niihin valmenetaan, kasvetaan ja palvellaan lähellä olevia. Koko elämän ajan.

7. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI TOI oli Maagikko hyvä pointti eli ku kerren let näkijäö tai meedio olet siytä koko elämäsi ajan, et voi sanoa mulle rittää ei enään se on vähän sama juttu ku jediydessä ku kerran olet jediritari pahuuden voimia voimakkaampi olet sitä aina. Siinä ei ole peruutus nappulaa , ei oi sanoa nyt riittää. Sama on näkemisen ja meedion tien suhteen jos olet Valon Noita tai jedi.

Ja se on lahja no puhutaan myönreisistä jutuista vähän se että voi auttaa toisia siitä saa hyvän mielen palkaksi ja jos saa vlelä kiitokset asiakkaalta . Ja tosiaan monesti kyvyt aktivoidaan omien kriisien tai sismpänsä selvittelyn jälkeen . ja se on kova homma . KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

8. meedio Vierailija

Näkijät kertoo tulevia, meediot kertoo viestejä toisilta olemisen puolilta . Minä en tee ennustuksia, mutta "näen" kyllä asioita, vastauksia kysymyksiin, niitä voi tulla omalta viisaudelta , tai joltakin toiselta viisaudelta, mutta ennustukset ja ennustelut jätän suosiolla muille.

9. meedio Vierailija

Lisäisin vielä että meedio on se jolla on kanavat auki henkimaailmaan, siten pieni lapsikin voi olla meedio.
    Auttajaksi taas kasvetaan parhaiten omien kokemusten kautta, aina nämä kaksi ei kulje käsikädessä, monetkaan meediot ei tuo edes julki sitä että kuulevat "kuolleita ihmisiä" :)

10. vain kanavana Vierailija

Niin usein sanotaan, että auttaja on kokenut vaikeuksia itse. Mutta ei voi yleistää, että se olisi sääntö. Monella selvänäköisyys tulee syntymälahjana, ilman elettyjä vaikeuksia. Itsellä näkeminen "puhkesi" vasta myöhemmällä iällä, kun "vaikeuksista" oli kulunut jo parikymmentä vuotta. Olihan se koko aika siitä eteenpäin tietysti kasvua ja kasvukipuilua, ei mitään helppoa ja tasaista matkaa. Latenttina kai sitä selvänäköä oli jo nuorena, kaikenlaista siihen viittaavaa muistan...

En ihan ymmärrä, miten niin meedio voi ennustaa. Itse kanavoin viestejä edesmenneltä, näen heitä kuvina, mutta en ennustele. En edes tiedä osaisinko, olen halunnut jättää sellaisen pois, en halua ketään johdatella, jokainen luokoot oman tulevaisuutensa. Mutta väläyksinä näen kuvia - en sitä miksikään ennustamiseksi sano eikä se sitä olekaan.

11. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    On totta että monet saa kyvyt syntymä lahjana useimmilla Skywalkereilla on näin etenkin niillä jotka ovat valittuja tehtävä elämään jolla on vaikka jo 7 elämä tai 8 elämä ihmisenä menossa . Tällöin olet valonkansojen taholta eli enkelien taholta valittu taho syntymästä asti tehtävään näin on mm mun kohalla ollut. Ja monien muiden skywalkerien taholta ollut. Mutta jokaisesta skywalkerista hioutuu Jedi tai Valon Noita koulutuksen myötä.
    Ja kuten maagikko sanoi se on kovaa ja kurinalaista . Se ei todellakaan ole helppoa elämää vaan kovaa eli näkijän elämä on kovaa ei helppoa elämää. Se vaatii paljon mutta myös antaa paljon . Mutta samalla lisää tuskaa . eli teitoa tulevasta onnettomuuuksista katastrofeista ym. Ja se pitä vaan hyväksyä että ,asioita ei voi kaikkia muuttaa vaan ne tulee toteen ne pitää ottaa vaan vähän niin kun uutiset . Mutta, joka tän kestää hän on valmis näkijän tielle mutta jos itse ei halua tietää etukäteen näitä asoita ym läheisten ystävien pois menoja ikuisuuteen. ym . Ei ole valmis näkijän teille tai meedion. Miettiköön kukin näitä itsekseen jos omaa vähän lahjoja onko valmis näkijäksi tai meedioksi tässä o se mitta . eli jos kestää sen mitä kuvailin on valmis näkijäksi tai meediioksi . Jos ei kestä ei ole valmis näkijäksi tai meedioksi.

t. KARS SKYWALKER JEDI-MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

12. Kuinka on Vierailija

Onhan niitä sellaisia näkijöitä ja meedioita jotka näkevät vain sen minkä itse sallivat näkyä. Voi esim päättää että näkee vain sen josta on hyötyä ja missä voi auttaa.

Olen lukenut näkijöiden ja meedioiden elämänkertomuksia joista joillakin on hyvin vaikea elämä ja jotkut elävät ihan tavallista tai peräti onnellista elämää.

Luulenpa että heidän elämänsä on vaikeuksien suhteen yhtä vaihtelevaa kuin muillakin ihmisillä? Helppoa se ei nimittäin ole monella ei-näkevällä ja ei-meedioillakaan.

miettii Kissantassu

13. tuli myös mieleeni että näkeminen voi pahimmillaan ja paljaimmillaan olla paljon sävähdyttävämpää kuin meidän televisiouutiset. Omakohtaisena kokemuksena ne kerrat kuin olen nähnyt yleismaailmallisista kärsimyksistä, ihmisen hätä on näytetty niin läheltä että se raastaa sydäntä. Siksi mielestäni on tärkeää osata myös laittaa suoja ettei näe kaikkea vaan tarkoityksenmukaiset.
    Asiat voidaan myös nähdä niin, että ne eivät tule hätäännyttävän traagisina näkyinä mutta kuitenkin niin että ne tulevat itselle sydämenasiakai ja johtavat haluun toimia.

Voinee ehkä olla persoonakysymyskin mikä tapa kenellekin sopii.

14. maagikko Vierailija

Me ollaan kaikki yksilöitä, siksi vänkätän vastaan. Ei kukaan synny selvänäkijänä / meediona. Se on entisten elämien summa! Jolloin jo ollaan oltu tiellä näkijäksi / meedioksi/ parantajaksi/ taitelijaksi.
    Tarkoitin tällä meedion ennustamisella sitä kun henkimailma antaa luvan / kertoo jonkin asian joka olisi hyvä tietää...
    Myös minä näen kuvina asioita. Mutta kaikki ne ei jostain syystä pidä paikkaansa. Kerron eräästä joka tapahtui, kun sanotaan etenkin tuolla rofeetoissa (suomi24) Ne ennustelee tulta ja tulikiveä. Hyvä henkimaailma antaa tienviittoja.
    Minulla 38v sitten ilmestyi seuraavaa: Olin juuri tullut uuden vauvan kanssa kotiin. Asuin 4krs. kun oliksen ikkunasta näin kuinka taivaanrannalta syöksyi valtava vesimassa. Näky oli niin todellinen että kumarruin patterin viereen suojaan.
    En enään asu siellä eikä tulvaa ole toistaiseksi tullut - aika näyttää niksahtaako pallon akseli. Toivon olevani henkenä sitä katsomassa.

Jostain JIM dokumentista katsoin kun kerrottiin da Vincin enteistä. Kipaisin kirjastoon lainaamaan hänen työpäiväkirjansa. Siellä lopussa on lista enteistään joista voi huomata kuinka ne on toteutuneet. Tietty naamioituneena kerettiläisyyden pelosta, silti nyky ihmisen selvästi ymmärrättävänä.

Haluaisn kysyä: Onko teille sattunut että tietämättänne lipsautatte suusta jonkun asian jota ei ole etukäteen ajatuksissa käynyt. Saaden kulija hämmästymään-> mistä sinä tiesit. Usein se on vastaus ongelmaan.

15. meedio Vierailija

"Haluaisn kysyä: Onko teille sattunut että tietämättänne lipsautatte suusta jonkun asian jota ei ole etukäteen ajatuksissa käynyt. Saaden kulija hämmästymään-> mistä sinä tiesit. Usein se on vastaus ongelmaan. "

Monesti, kutsun niitä sammakoiksi ;) se helpottaa tilannetta koska nämä lipsahdukset on usein enemmän kuin tarkkanäköisiä.

Näkijän ja meedion on kyettävä laittaa tunteet syrjään jos tätä työtä tekee, muuten voi käydä liian raskaaksi.

16. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI niin ku me jedit sanomme ei tunne vaan rauha joka pitää sisällään kaiken positiivisen ei mitään negatiivista . sama tyyneys ja rauha on hyvä näkijällä olla . sammakoita no mä kutdun niitä selvönäöllä súoraan sanomiseksi no monia nimiä samalla asialla.

t KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

17. Solana Vierailija

Ei- asiantuntijana väitän sammakoita sammakoiksi. Jotkut möläyttävät kurkustaan mitä sylki suuhun tuo. Eipä silti, näkijöitä voi olla kaiken tasoisia, osa täysin tyhmiäkin. Voima olkoon kanssanne.

18. Sem. Vierailija

Ja monet kuulevat ja ymmärtävät mitä sylki korvaan tuo.

Voimamme se on mikä luo meidän pirtaamme, ellei näin olisi niin sellainen elämä olisi kantapään kautta opettelemista mitä parhaimmillaan. :) .

19. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    21
    Terrori-iskujen kohdalla tuo selitys jotenkuten kelpaa, mutta miksi katastrofeista ei voi kertoa etukäteen?

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    En ole mäkään asiantuntija mutta kyllä sammakko voi syntyä varmaan niinkin jotta tavallaan "tietää" jonkun asian ja luulee/muistaa jotta siitä onkin puhuttu aiemmin. Siis jos tietää jonkun asioita niinkuin siis näkijät..

Sitähän on joskus vaikea muistaa jotta "kenen kanssa mä tästä puhuin, kuka mulle tämmöstä kertoi ja piti olla hiljaa eikä kertoa muille". Sitte toki ei uskalla kertoa sillekkään jolta ajatteli kuulleen kun ei ole varma...

21. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI SIVALTAJA no seo n vähän niin jos kertoo katastfeista etukäteen oétaan vauikka tuo japanin ydin onnettomuus sitä ei voisi välttää vaikka sen olisi tiennýt etukäteen sen katastrrofin tuska olsi ollut vaib suurempi ku se olisi teidetty 4 kk ettukäteen siinä ajassa ei olisi pystytty tekemään mitään joka olsi estänyt onettomuuden. Jos näkijää olisi uskottu .

Sen teito etukäteen olssi vain lisännyt tuskaa ihmiset olisivat vain odattaneet sitä päivää koko japani olisi ollut varpaillaan pidätänyt hrengitystä ja odattanut ja odottanut ,kunnes kaikki olisi käynyt toteen.
    Mutta todennäköisintä olisi ollut että näkijöitä ei olisi uskottu kumminkaan .
    Maailna vain ei ole valmis siihen vielä.

TAI otetaan esimrkiksi estonia jos olisin kertonut tästä etukäteen vaikka satama viran omaisille mua olisi pidetty hulluna ja sanottu höpö höpö eise laiva ,mihinkään uppoa .

No sellannen tää aika vielä on ennustajiin ei olla valmiita.

ehkä joskus tulevassa ajassa on toisin 20-30 vuotta eteenpäin .

Ja miksi kertoa semmosta mitä ei voi estää tulemasta toteen tuska on káksin kertanen. ihmisillä.
    t. KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

22. Minulla on käynyt ainakin kerran sammakko ilman näkemistäkin :)
    Eräs ystävättäristäni oli antanut minulle joululahjan jo joulukuun aivan ensimmäisinä päivinä eikä sitä tietenkään ollut lupa avata kuin aattona. Asia ei ollut minulle ongelma ja unohdinkin koko lahjan.

Kun aika lähellä joulua istuin hänen keittiössään kylässä ollessani, aloin jostain ihme syystä puhua kuinka en ole koskaan välittänyt lahjoista jotka sisältävät saippuaa ja kylpyvaahtoa yms mitä luettelinkaan, mutta että tänä vuonna olen ajatellut että ihan kivoja lahjojahan sellaiset on, varsinkin jos ovat luonnontuotteita joita ei ole testattu eläimillä, ja mainitsin sellaisen merkinkin.
    En ollut koskaan saanutkaan lahjaksi tuollaisia asioita joten hieman ihmettelin itsekin mitä höpöttelen, mutta tulihan sanottua.
    Ystävättäreni kuitenkin närkästyu ja sanoi minun avanneen hänen lahjansa ja että miksi puhun tuollaisia kierrellen ja kaarrellen enkä sano suoraan että olen avannut.

Korjasin luulonsa ja sanoin etten ole avannut, jota hän ei hämmästyksekseni uskonut. Ei vaikka ihmettelin että luuleeko hän minun todellakin aikuisena kaartelevan jos olisin avannut :)

No hiukan minuakin harmitti ja hämmästytti ystävättäreni pänkkiys ja tyhmyys mutta se siitä. Avasin sitten kotona sen lahjan ja siellähän oli kori jossa oli juuri niitä tuotteita joita olin luetellut ja juuri sitä merkkiä jonka olin maininnut.
    Tuo ei ollut ainoa tapaus tuolloin vaan tähdet oli silleen että tuota sattui, koska ajattelin närkästyneenä että kyllä minulle on tapahtunut noin muidenkin ystävien kanssa mutta oikeat ystävät tietävät etten valehtele jos sanon että oli vain sattumaa :)

.

23. Uskoisin ymmärtäväni mitä Solana tarkoittaa tässä sanalla sammakko eli juuri tuota että möläytetään kurkusta mitä sylki suuhun tuo (ajattelematta ensin mitä sanotaan).

Muutenkin uskon hyvin että näkijöitä on kaiken tasoisia ja tyhmiäkin. En tiedä mitään syytä miksi niin ei olisi juuri näkijöiden kohdalla :)

24. Samaa mieltä, että näkijällä kuten muillakin, olisi hyvä olla tuo Karsin määrittelemä rauha.

25. Jos näkijää uskottaisi ja se katastrofi todella tapahtuisi niin 4kk:ssa ehtisi evakuoida ihmisiä, tuoda valmiiksi lähialueille hätäapupaketteja joista sitten tarvittaessa lähettää katastrofialueille ja kerkeisipä jotkut vahvistamaan ehkä talojaankin jos nähdään että se voisi hyödyttää. Joditabletteja ehdittäisiin hankkia ja jakaa jne.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri