Hae Anna.fi-sivustolta

TE JOTKA NÄKIJÄKSI MIELITTE LUKEKAA TÄÄ JUTTU NÄKIJÄN TYÖ EI OLE RUUSUILLA TANSSIA

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 08.04.2012.

1. jotta jotta Vierailija

jotta sulla olisi saunassa hauskaa voisin pitää pienen parodian jotta sinulla olisi vielä hauskempaa.
    jotta voisit vaikka jotta haastaa raastupaan jotta vahingonkorvauksineen, jotta ilmoittele vain modeille, jotta sitten näkemisiin vain ;) jotta kolahtiko? ;)

2. jotta jotta Vierailija

jotta vain autan jotta sun ei tarttis kinastella vain sivaltajan ja winkin kanssa. jotta.

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    No pidäppä pieni parodia. Mutta emmä sua raastupaan haasta (ne on toiset ne jotka sitä harrastaa ;D) No voin mä sitte jos sä juot mun saunakaljan.

Kato tiiäkkö sitä sanontaa jotta "vähemmästäki on mies tapettu sanoo isäntä ku renki viinatynnyrin kaatoo"

En viä menny kuten huomast mut meen kyllä pian ihan justiinsa jotta tuu ny säkin jottei mun tarvi "mielipuolena" sielä olla ku yks osa mieltä (yks alter ego) puuttuu.

Ööh...(punastelee) kai sää oot nainen???

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Eihän tuo niiden kanssa oo "kinastellu" vaan mä. Ai niin prkle kun mähän oon kaikki tää..Unohdan itekkin sen.

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Nyt kyllä Kars oikeesti suuttuu. Anna ny armoo kars, pitää vähä huumoriaki sallia, se keventää.

6. jotta jotta Vierailija

jotta tarttee lähteä tapporeissuille vasta siinä vaiheessa jotta tietää jotta kestä puhutaan ;) jotta joko laiton uhkaus jotta tarttisko moderoida ny se pois? ;)
    jotta hyvät löylyt sitten vaan, kai pistät parodiaksi jotta kuten muinakin päivinä, jotta kai ny kerrot jotta oletko parodia vai et?

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Kyl mie oon kuule ihan pelkkää parodiaa... ;D

8. jotta jotta Vierailija

jotta sai ny sitten selville ;) jotta aikaa meni jotta sai sen selville.

9. Toivottavasti ei kukaan poistunut nikki harrasta tuollaista...itse luulen että on joku ihan aito trolli joka kuohunnan aikana löysi tämän palstan?
    Huomasin saman, että jotta-sanaa käytetään ehkä provokatiivisesti aiheuttamaan hämmennystä. Ehkä kannattaa vain hypätä yli sellaisten.
    Minusta nikki "väsynyt johonkin" sai asiatonta palautetta, vaikka hänkin voi toki hyppiä yli kirjoitukset joista ei pidä. Mutta vielä parempi oli minusta se ajatus että voi siirtyä Karsin väittelyketjuun kun menee ohi aiheen tai pitkäksi väittelyksi....?

Sanoiko Kars jossain kohden että tässä ketjussa pitäisi puhua vain näkemisen vaikeudesta? Minusta sellainen on kyllä liian tiukka rajaus jos sanoit niin Kars. Eihän silloin synny erilaisia mielipiteitä, eikä erilaisten kokemusten jakamista.
    Jos otsikossa sanotaan että vain määrätyllä tavalla kirjoittavat ja kokevat saavat kertoa niin miksi kertoa jos aloittaja on jo sanonut "miten asiat on".
    Eihän kai ole tarkoitus tehdä kristallipallosta yhden johtajan lahkoa jossa asiat sanotaan niinkuin johtaja määrää?
    Tosin jos ei Kars tai kukaan muukaan ole sanonut sellaista niin sitten kysymykseni/ihmettelyni on ihan aiheeton.

10. jospa olisikin Vierailija

Sinä sitten kuittaat kirjoituksesi vitsinä, mutta auta armias, jos olisikin roolit toisinpäin...

11. ???? Oikeastiko Vesimiehen toinen nikki on Paradoksia?

12. tarkoitatko Vierailija

Paronitar Paradoksiako? No johan lykkäs!!!

13. hahhaa Vierailija

Jopa jotain :D

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865

:D :D :D No ei siis en minä ole Paronitar Paradoksia :D :D

Parodiastahan se jotta jotta puhui. Parodia ja paradoksia on eri asioita.

Toisaalta taas jos olen kaikki nikit niin oonhan minä hänkin.

Meen nyt palvomaan nurkkajumalaa.

15. Kristallikallo Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Että jotta koska kun kuin kunnes saisin nauraa..

16. no nyt on Vierailija

turha kiemurrella.

17. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    EN suutu ei jedi tunne vihaa ei agrewsioota ym mitään negattivista mutta ,mä vain ajattelin että m,olisi keskustelujen kannalt< parempi että, pysyttäisiin aiheessa , kun jollain tavalla määritän aiheemn suht lebeästi niin musta olisi mielekkämpää että ,ketju pysdyisi niissä rajoissa jotka a´loittja on määritellyt aiheeksi . Onko teistä se wettä jos keskustelun aihena on sille joka harkitseew näkijän tai meediontietä kertoa sen kovuudesta já raadollisudesta ja myös sen iloista onko sopivaa että, tälläsressä ketjussa vat´votaan sivu tolkulla asiaa pitäsikö näkeminen todistaa . Musta se vie pois asian keskustelun ytimestä kokonaan.
    Itse Jedi Mestarina oon niin kurin alainen että, en todellakaan halua kirjoittaa aiheeseen joka on määritelty tiettyyn aiheeseen jotain ihan muuta ku aihe pitää sisällään. Samaa kurin alaisuutta toivoisin teiltäkin . Se myös joka on näkijä tai meedio vaaditaan myös tuikkaa kurinalaisuutta toimissaan kokonaisvaltaasesti ja teitty ettisyys pitää ottaa huomioon , Eli se mitä näkee jos näkee jotain kamalaa ei voi kertoa sitä asiakkaalle suoraan vaan se se pitää kertoa muuten ¨. Esimn dianan näkijä joka näki dianan onnettomuuden sanoi : sinä tulet kokemaan jotain yllättäävää .Hän ei voinut sanoa sinä kuolet auto onnettomuudessa. Näkijä tiesi raadollisuudessa mitä tapahtuu autossa , mutta hän piti teidon itsellään . Kurinalaisesti vaikka esim varmasti hänen teki mielikertoa asia suoremmin kun , hän sai sen kertoa . Mutta se on ennustajan eettisten sääntöjen vastasta tehdä niin. t. no tässä raadollisuudesta ja kurinalaisuudesta ennustajan osalta esimerkkinä dianan kuolema.

t. KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

18. Ai Vierailija

Sinä kannatat sitä, että vakituisten nikkien perässä juostaan ja nälvitään? Niin, kunhan sitä vain ei tehdä Awalle tai sinulle. Olet puolueellinen. Se näkyy. Sinä paheksuit henkilökohtaisuuksiin menoa.
    Sinäkin olet toisinaan mennyt. Teet vain sen piilosta ilkeillen. Se ei ole yhtään sen fiksumpaa kuin
    suora ilkeily. Se on raukkamaisempaa. Olet muka ystävällismielinen mutta tilaisuuden tullen ammut selkään. Nytkin sait vihjaillen sanottua mitä mieltä olet todella kanssakirjoittajastasi.

Työpaikallani terveydenhoitoalalla näen liikaa tuollaista.

Jos Aikasta väsynyt nikki olisi kohdistanut kirjoituksensa sinuun tai Awaan olisi äänesi kellossasi aivan toinen ollut. Nyt sait sitten hyvän tilaisuuden pistää. Tälläistä kyllä olen huomannut sinuun liittyen ennenkin.

19. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Siksi Jedille on ensiarvoisen tärkeää mihin hän kohdistaa Voimaansa; se määrittää Jedin Luonteen ja Tasapainon--Voiman Tason.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Siis täh, mun viesti tuli kahdesti. Poistin toisen. Nyt ei ole kumpaakaan. Ja sitten vielä se minkä laitoin otsikoksi näkyi jotenkin mun nimmarina??? Vaikka mä olin kirjautunu ja nyt koko roska on bittiiavaruudessa vaikka poistin vain toisen.

Anti olla. Ellit on toiminu kummasti mulla. Menenpä muualle sitten.

Last edited: 05.05.2012
  21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
  22. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Jos joku väittää itseään näkijäksi, niin hänen pitää myös pystyä määrittelemään se, mitä tuo näkeminen hänen tapauksessaan tarkoittaa. Eli esimerkiksi se, mitä hän mielestään pystyy näkemään ja kuinka suurella osumatarkkuudeella. Ja jos testatessa hän ei noihin pysty, niin on helppo todeta ettei hän osaa sitä mitä väittää.

Ei tarvitse. Riittää, kun pystyy osoittamaan näkevänsä asioita arvausta suuremmalla tarkkuudella. Lisäksi kaikki tiedetyt psykologiset tekijät - eli ne joita huijarit käyttävät - pitää olla poissuljettu.

Vakuutusyhtiö saattaa olla eri mieltä. Mutta ei tästä enempää, menee liikaa aiheen ohi.

Aikuisuus ei ole tae siitä, että tietää milloin häntä huijataan ja milloin ei. Onko sinusta WinCapitaan sijoittaneiden oma vika se että heitä huijattiin?

Minusta se, että kuka tahansa voi väittää olevansa ennustaja ja pyytää palveluistaan rahaa on rikos.

Olet siis sitä mieltä, että "tyhmiltä" saa huijata rahat pois?

Ennustuspalveluissa pitäisi selkeästi ilmoittaa, että ne ovat tarkoitettu vain viihdekäyttöön, eikä niitä tule ottaa tosissaan.

Jos haluat vastata tähän viestiini, niin tee se tuossa Karsin aloittamassa uudessa ketjussa.

23. Kissantassu* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Tiedän että täällä on joku joka kantaa minulle kaunaa. Tuskin mikään selviää kuitenkaan tuollaisella että luet viestini ja sitten tulkitset sen miten sattuu ja kerrot mitä tarkoitin ja ajattelin.
    Minusta se joku kirjoittaja sai asiatonta kohtelua ihansamalla tavalla kuin sinunkin kirjoituksesi on asiatonta toisen motiivin arvaiua ohi kirjoitetun asian.
    Pahantahtoinen näkee asiat pahantahtoisesti ja haluaa nähdä sitä etenkin muissa - muuta en osaa tähän todeta....

24. joanna Vierailija

noita jedilakeja itsekin tulee mietittyä.

on nimittäin kaksi eri asiaa, pyytää pysymään aiheessa tai olla kohtelias. toinen äärilaita on vedättää tai kusettaa.

itse tiedän häirinneeni näitä ketjuja otsikon ulkopuolisilla jutuilla, mutta se ei ole mun mielestä niin vakavaa että siitä pitäisi sota tms syttyä.

aiheesta jos oikeen tosissaan poiketaan, niin eskari luokan opettajan täytyy omata jedi tms soturien taidot, ei siitä muuten selviä :0

ja tuo oli ihan näkijän tietoa tuo :) eli aiheen syrjässä kiinni täällä ollaan.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Musta tuntuu jotta jokasella vakituisella nikillä kirjoittajalla on täällä omat kaunankantajansa. Kun se osuu itseen tuo tuollainen kirjoitus se aina kirpasee.
    Toiseen osuneena sen voi ohittaa, jonain typeränä kinana. Ei niin vakavana.

Tuo ei välttämättä ole pahantahtoinen vaan vaikka loukkaantunut. Jos on loukkaantunut jostakin mitä sinä olet sanonut vaikka sinä et olekkaan tarkoittanut loukata niin se on voinu jäädä kaivelemaan ja sitten hän purkaa sen näin.

Mun on helppo "ymmärtää" en kuitenkaa hyväksy tuota, niinkuin sunkin oli helppo ymmärtää sitä joka mulle melskasi. Musta hän taas kantoi mulle kaunaa. Mutta ei hänkään kuitenkaa pahantahtoinen oo, kuhan vaan ei tykkää mun tyylistä. Mutta nää jotka ei tykkää mun tai sun tyylistä vois olla sitten lukematta meidän viestejä. Vai mitä? Miks kiduttavat itseään lukemalla semmosten tyyppien viestejä joista eivät pidä?

Nyt tää on kyllä menny ihan off topiciksi.

Noille ei kannata vastata.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari