Hae Anna.fi-sivustolta

TE JOTKA NÄKIJÄKSI MIELITTE LUKEKAA TÄÄ JUTTU NÄKIJÄN TYÖ EI OLE RUUSUILLA TANSSIA

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 08.04.2012.

1. palloilija Vierailija

En ole koska minulla ei ole vakituista rekattua nikkiä. Välttämättä huomenna en ole enää palloilija, koska sinäkin alat heti olettelemaan kaikenlaista. Ei tarvitse näköjään olla kuin pari päivää samalla nikillä niin alkavat toiset tekemään oletuksia.

Minä otan kantaa ihan normaalisti. Sinä otat aika kiihkeästi.

Minäkin voisin jos minulla olisi tapana alkaa samallalailla olettelemaan että sinä olet joku joka on juossut jonkun perässä. Näin ihan jos sinun logiikkaasi käyttäisin.

Mutta ei ole tapana, joten tästä aiheesta en keskustele enää mitään enkä yleensäkkään enää mitään tällä nikillä.

2. sm Vierailija

:D
    Ok, mä lähden nyt mettään. Lähde säkin, jookos. :)

3. Tuota noin Vierailija

Minä olen sanonut tuota samaa kuin veskari ja tuota samaa kuin tuo palloilija. En muista veskarin sanoneen. En yleensäkkään muista mitä joku tietty nikki on sanonut. Minusta tuntuu aika kummalliselta että jotkut muistaa niin tarkkaan. Kiinnitätkö sinä jostain syystä erityishuomiota veskarin sanomisiin? Näyttää vähän siltä. Mistä syystä?

Minua on myös luultu tuolla perusteella joiksikin vakkareiksi että olen sanonut samaa kuin joku, useammaksikin. Eli minusta tuo on hieman huvittavaa.

4. sm Vierailija

Öh... mä taidan olla aika huvittava, joo... :))

Tosissani puhuakseni, mulla on erittäin hyvä muisti. Mä en käytä almanakkaa muistaakseni asioita, vaan ne on mun päässäni. Muutenkin live-elämässä muistan ihmisten puheet ja joskus se tuottaa heille jopa nolojakin tilanteita, kun sitten puhutaankin jälkikäteen jotain ihan muuta tms. esim. tehdään erilaisesti kuin on puhuttu jne.
    Ehkä mä oon sitten outolintu tässä maailmassa... :D
    sori!

5. sm Vierailija

Ai niin... mun piti lähteä sinne mettään... :)

6. mantamyrsky Vierailija

Minäkin olen sanonut tuollaista täällä muutamaan otteeseen. En tiennyt että SENKIN perusteella voi olettaa minun olevan joku muu...Mitähän muuta kaikkea ei voi sanoa? Voiko täällä keskustella yleensä ollenkaan ja voiko samalla nikillä? Käykö noin kuin plloilijalle? Pitääkö todella vaihtaa nikkiä? Ettei sanojasi laiteta jonkun suuhun.

Lisäksi tuo (nyt veskari tulee ja suuttuu...) on aika omituinen lasue. Haluatko tietoisesti ärsyttää häntä? Miksi? Siinä ei sinällään ole pahaa että epäilee jotakuta joksikin mutta tuo lause on aika provokatiivinen.

7. Tuota noin Vierailija

No vikansa kullakin :) sallitaanhan ne muillekkin kuin vain itselle, vaikka sille nikille josta ei pidä, vai mitä? Mutta ajatukset, sanat, lauseet, virkkeet on yhteistä omaisuutta. Moni ihminen hyvinkin ajattelee samalla tavalla kuin toinen ja jopa ilmaisee asiat samalla tavalla kuin toinen. Se ei sinällään ole peruste millekkään luulolle kuka on minkin nikin takana. Enkä minäkään kyllä ymmärrä miksi sellaisia pitäisi miettiä. Mitä sitten vaikka joku kirjoittaisikin välillä anonyymina? Varsinkaan sellaisenn joka kirjoittelee itse vaihtuvilla nikeillä on turha sellaista moittia.

Tämänkin asian on voinut täällä jo ennen minua joku sanoa, mutta se ei tarkoita että se olen minä. Yleensäkkin jos vain muistaisimme että täällä todella on ihmisiä nikkien takana, joilla on tunteet kuten minulla kirjoittajalla itselläni, niin pitäisikö se miettimään miten itse käyttäytyy.

Nikkien takana on todellakin ihminen, tunteva ihminen, haluaako täällä yleisesti ottaen kirjoittajat todellakin tahallaan loukata sitä ihmistä?

8. vahtuva niikki Vierailija

Tuttu tunne, muttei sekään auta, vaikka nikkiä vaihtaisi ketjusta toiseen. Samassa ketjussa minusta pitää käyttää kuitenkin samaa nikkiä. Vaikka tosiaan vaihtelisit nikkiä ketjusta toiseen ja päivittäin, ei voi välttyä siltä että sinua sanotaan milloin Awaksi, milloin Veskariksi, minlloin winkiksi..
    Riippuu ihan siitä kenen kanssa olet samaa mieltä.

En tiedä, ehkä näillä joillakin vain pitää olla se jokin inhokki jonka syysksi voi laittaa sitten about kaiken. Säästä lähtien. Kai se on parempi kuin että sitten purkaa samat kaunat lähipiiriinsä.
    Tätä on täällä muuten moni muukin sannonut, tosin en muista ketkä. Muistan lukeneeni kuitenkin ja mielesäni olleeni samaa mieltä.

9. Enpä mennytkään vielä, kun aloin ihan ihmettelemään maailmaa täällä...

Siis aidon oikeasti: mä en ole provoilija, trolli enkä muutenkaan negatiivisella asenteella liikenteessä täällä ollut, enkä ole nyttenkään.
    Mulla on ollut koko päivän päinvastoin iloinen, kuplivan onnellinen olotila, suorastaan lapsenomaisen kiherryttävä. siks mä oonkin kai kirjoitellut tännekin lapsellisesti mitä päähän on juolahtanut, ihan vaan naureskellut OMAA ITSEÄNI!!!!
    Ja hups! Mut leimataan heti negatiiviseksi ja ties miksi provoilijaksi! :O

EI ole ollut ketään muuta tarkoitus pilkata ja syöttää teille negatiivisia mielleyhtymiä päähän.

Miettikääs nyt vähän itsekin itseänne... millaisia itse olette, kun heti joka ikisestä mun kirjoituksesta tänne tähän ketjuun olen saanut vain negatiivisia kannanottoja??????
    Onko kaikki nyt kotona hyvin kuitenkaan kaikilla muillakaan siellä????

Mä lähden nyt sinne metsään täältä. ei teidän kanssanne enää viitti... :(

10. vaihtuva nikki Vierailija

Minä ainakin puhuin ihan yleisesti millaista täällä on ollut meininki ja miski täältä on ihmiset pois lähteneet. En tarkoittanut sitä sinuun kohdistaa. Ei ilmeisesti ilmennyt kovin selvästi. Kun olit tunnitavanasi siitä itsesi. Ja Mantanyrsy oli kyllä oikeassa kun kiinnitti huomion tuohon mitä sanoit että veskari tulee ja suuttuu. Tuollaista nimittäin täällä nämä provot ja trollit käyttää yleisesti. Minun ei tulisi mieleenikään kirjoittaa sellaista.

Tosin sinä olet ilmeisesti hyvin nuori. Tekstistäsi päätellen.

11. aivan Vierailija

Näinpä olet tehnyt.

12. Anita* Aurinkoinen Sydämmen asialla

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei munsta jotenkin tuntuu JOTTA olette tehneet kärpäsestä härkäsen eli liian syvälle analysoinut asioita, mitä ketäkin tarkoittaa. On jotenkin kuin tunne, että nyt ollaan ansassa tai siis tilanteessa josta ei pääse pois, kun tää juttu jatkuu ja jatkuu vaan.

Pitäisi olla jokin kevennysketju, jotta saataisiin putsattua palstan tunnelmia jollakinlailla. Jotta jottain tulis jatkoista.

Mun ajatus näistä sanonnoista on, että pitkin nettiä alkuksi joku käyttää jotain ilmaisua ja sitten se leviää, kun jonkunmielestä sanonta on jotenkin oivallinen tai suuhun sopiva. Itse joskus ärsyynnyin suunnattomasti kun joitan sanontoja radiostakin aina toistettiin. Sitten aloin jo kyllästymismielessä viljelemään sanontaa painottaen sen yleisyyttä.

Viimeinen tälläinen oli: pukkaa.
    Nuori uusi radiotyöskentelijä oli sen oivaltanut kivaksi jossain musaohjelmassa mainita, muttei huomannut, että viljeli sitä miltei joka kolmannessa lauseessa arggh. "uutta musiikkia pukkaa taas tältä ja tältä artistilta".

Meni pitkään jotta luovuin puoli-iva-pukkaus-puheistani, kun aloin pukkaamaan kaikkea mahdollista, eikä sana siis ollut mielestäni laisinkaan naurettava/humoristinen vaan tosi tosi ärsyttävä.

Jotkut ihmiset joko toistavat joitan sanontoja kuin papukaijat, tai sitten jokin vain tarttuu, kun tunnetaan samankaltaisuutta, niin itsestään. Jos löytyy muu vaihtoehto niin saa lisätä toki. Eli ei sen tarvitse olla kiusausmieltä käyttää samanlaisia sanontoja.

Mukavata sunnuntaita teille kaikille ihanaisille ja mukaville ihmisille, tältä joka kyllä välistä lukee, mutta on vaan niin laiska kommentoimaan.

13. hmm Vierailija

Eihän täällä siitä olekkaan ollut kyse että samoja sanoja käytetään kiusausmielessä, vaan siitä että jos sanoo jotain sellaista jonka joku muu on sanonut, niin sitten sinä oletkin se joku muu. Minullekkin on käytnyt niin ja sen takia olen huomattavasti vähentänyt kirjoittamisiani täällä. Kun toiset liikkuu täällä vain trollausmielessä.

Tässäkin ketjussa on ihan selviä kirjoituksia jotka on vain ärsyttämismielessä kirjoitettu, ei asian tynkääkään. Sitten leikitään jotakin viatonta.

Selvät häirinnät pitäsi vain moderoida pois. Ei mitään bannia tarvitse laittaa mutta moderoidaan pelkät häiriköinnit. Toki jos jatkuvasti samaa joutuu moderoimaan niin ehkä se ip-banni sitten olisi hyvä.

14. musta Vierailija

sellaiset kirjoittajat joiden pitää julistaa sitä että olen onnellinen kaikki on hyvin on vähän epäuskottavia. miksi sitä pitää niin julistaa? tulee tunne ettei asiat ole näin. ja erään kirjoittajan kirjoituksista aistin että ihan valheita puhuu ja motiivit on juuri ne msitä täälläkin on puhuttu.

15. harha Vierailija

Minusta tuntuu siltä, että täällä nyt ollaan turhankin vainoharhaisia, jos vähänkin "luetaan", että joku kirjoittelisi jostain vakinikistä jotakin.

16. Olen Vierailija

mutta toivon, ettei vaikka nimimerki "Anita Aurinoinen" ole sitä.

Kuinka moni haluaa elää maapallon päällä tällä hetkellä? Nimimerkki "Anita Aurinkoinen" on yksi heistä, mutta itse voisin jo väistyä takavammalle, eli henkimaailmaan kevyämpiin maisemiin.

17. ticotico Vierailija

No niin, olette lähes 13 sivua puhuneet toisistanne, ei teidän elämänne ole todella ruusuilla tanssimista, ei ole. Miten se aina menee siihen?

Jos nyt kuitenkin puhuttaisiin siitä minkä ostikon alla ollaan.
    En ole ennustaja, enkä halajakkaan sellaiseksi, mutta haluaisin kuulla miten ennustaja kokee elämänsä ja ennustamiset.
    Olisi kiva kuulla niiden puhuvan, jotka työkseen ennustavat ja näkevät.

18. trollianalyysi Vierailija

Trolli joka trollaa juoksemalla jonkun vakinikin perässä mutta ei halua tehdä sitä näkyväsit tunnusmerkit tässä:

-heittää jonkun pirullisen heiton jossa mainitsee nikin, peräsä voi olla hymiö
    -tai heittää jonkun muun josta kyseinen nikki ainakin itse tunnistaa itsensä
    -sitten jos siitä mainitsee joku muu kuin heiton kohde niin viattomasti ihmettelee
    -selittelee kaikenlaista ummen ja lammet
    -kirjoitusasua ja muuta myöden leikkii teiniä
    -jos nikki jota trollaa ei ilmesty paikalle ja muutenkin muut on vähän eri hengessä sanoo lähtevänsä johnkin
    -sitten kirjoittelee kuitenkin siellä edelleen ja keksii tekosyitä miksei lähtenytkään, oikeasti hän vain odottaa tuleeko trollauksensa kohde, nämä voi odotta vaikka 2-3 asti yöllä, niin kova on
    se riippuvuus

Tiedän koska itse olen ollut tuossa koukussa että on pitänyt ottaa vakituinen nikki hampaisiin.
    Kun tulin uskoon se halu häipyi.

19. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Miten muiden keskustelijoiden arvostelu liittyy ketjun aiheeseen?

20. koppakuoriainen Jäsen

Saadut tykkäykset:
    21
    Terve pitkästä aikaa.

21. mikä Vierailija

tässä ketjussa on pitkään aikaan liittynyt aiheeseen?

22. noh Vierailija

Hyvä kysymys

23. yhdessä Vierailija

Itseasiassa aika paljonkin. Kysehän oli alunperin siitä, että mitä kaikkea karikoita ja vastoinkäymisiä näkijäksi haluava polullaan kohtaa. Millaisia luonteenpiirteitä näkijäksi haluavan pitää itsessään vaalia ja kehittää, mitä taas karsia jne.

Jos osaa lukea oikein tätä ketjua, niin karikoita löytää, vastauksia löytää jne.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Älä stressaa. En pane pahakseni että epäilit tuon olevan mä. Mä en kyllä ihan noin kirjakieltä puhu. No ehkä joskus kun vastaan Sivaltajalle ja winkille. Mutta mua kiinnosti tuo sun muistis. Nimittäin katoin digiltä muistaakseni ;D miehestä joka 13 vuotiaasta asti muisti kaiken. Siis KAIKEN. Vaatekaapista nosteli vaatteita sanoi vuoden, kuun, paikkakunnan, kellonajan ja päiväyksen tarkkuudella mistä oli ja milloin ostanut. kyse ei ollut mistään yliluonnollisesta (sanon jottei palstan skeptikot tarraa tähän) vaan häellä oli jotenkin poikkeavasti toimivat aivot.

Sulla ei varmaan ihan tuommoista ole? Mutta tuo kun sinä sanoit että tuotat ihmisille noloja tilanteita niin voisikko kuitenki vähä miettiä sitä että joihinkin valkoisiin valheisiin tms. ihmisillä voi olla ihan syykin? Kyllä säkin varmaan sellasia harrastat? Että et viitsis ihan tarkoituksella nolata ihmisiä? Sua voidaan vaikka alkaa karttmaan sen takia. Ihan vanhemman tädin ystävällinen neuvo.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Hei etkös sinä näe? Haluisitkos sinä kertoa näkijän hommista jotta palattais taas asiaan?

Heh, usko mua, ymmärrän kyllä jos et halua. Ainakaan omalla nikilläsi :D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari