Hae Anna.fi-sivustolta

TE JOTKA NÄKIJÄKSI MIELITTE LUKEKAA TÄÄ JUTTU NÄKIJÄN TYÖ EI OLE RUUSUILLA TANSSIA

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 08.04.2012.

1. Niin Vierailija

2. Kukahan Vierailija

nyt lienee vainoharhainen, kuten nikillä niin juuri totesin, vakinikkiä minulla ei ole. Kukahan sinä olet kun niin hermostuit tuosta? Sillä ennen vakinikillä kirjoittaneella joka ei enää uskalla johon viittasin on kyllä muitakin "vihamiehiä" kuin Vesimies. Vihamies lainausmerkeisä koska sitä en ole. Näin vain hänen kehitysmahdollisuutensa koska olen itse kulkenut aiemmin samaa polkua mutta sitten hän heivasi sen polun.

Minusta kirjoitan erityylillä näin kylläkin kuin tämä nikki jonka mainitsit mutta ymmärrän miksi liitit häneen varsinkin jos... :)

3. nikki nikki Vierailija

4. niinpä Vierailija

Varsinkin jos...varsinkin jos osuu se itseen että ei enää uskalla omalla nikillään niin siitähän pitää syyttää sitä ainoaa joka pystyi hänelle jauhot suuhun laittamaan...

Tähänkin tämä ei uskalla omalla nikillä vastaa raivoisasti, tyhmä ei tajua että tunnisaa siitä hänet heti kaikki.

Olen eräs jota myös kiusasit paljon ennen veskaria Rouva (kai olet rouva kun lapsikin on) nikki en uskalla enää omallani.

Luuletko ettei sinua tunnista? Jokainen herkkä joka lukee energioita tunnistaa heti.

Olet pelkuri kun kyykit puskissa.

5.  
  6. nikki nikki Vierailija

Anteeksi jos puutun tähän mutta nyt en käsitä miksi ei voi paljastaa sitä keneksi luulet?
    käytetään siis puskanikkiä mutta joka sitä epäilee ei kuitenkaan paljasta keneksi luulee...

7. Onko Vierailija

Tästä tullut sulle jokin trauma? Miksi? Miksi sua kiinnostaa keneksi joku toinen jotakuta nikkiä luulee? Onko sulla lusikka jotenkin sopassa vai? Mistä moinen kiinnostus?

8. nikki nikki Vierailija

Anna tulla se nikki? ihan rohkeesti vaan muuten jätä jauhaminen..

9. kuule Vierailija

Kun tivaat eri nikeiltä samaa asiaa. Minä olen yksi noista jolle vastasit ja oletat minun olevan myös tuo jolle viimeki vastasit, väärin.

Hanki elämä.

10. :)))::: Vierailija

Älä jauha paskaa.

11. onko Vierailija

Keskustelun taso täällä todellakin tälläistä? Olen kovan luokan näkijä ja ihmettelen eikö täällä kukaan tiedä uudesta tiedosta?

Mitä nimimerkki haluat tällä viestilläsi välittää?

12. On Vierailija

se, tälläistä se täällä juurikin on. Näillä ns. henkisillä ja kovan luokkan näkijöillä. :)

13. :)))::: Vierailija

Haluan viestilläni viestittää sitä että:
    älä jauha paskaa...

14. Jospa Vierailija

asia onkin niin että itse jauhat paskaa...Minuakin huvitti tuo mikä tuota toista, kyselet eri nikeiltä samaa asiaa olettaen että me/he ovat yksi ja sama. Minä lähden ainakin nyt, voit odottaa kello kolmeen yöllä jospa se nikki jota odotat tulisi tänne. Voit myös luulla meitä jokaista muuta häneksi.

On riippuvuus paha, on se.

En toki tiedä keneen olet riippuvuussuhteessa, mutta johonkuhun näihin vakituisiin nikkeihin kuitenkin, sen jo on pihtiputaan mummokin tajunnut.

Heippa!!

Hyvää odotusta sinne kello kolmeen yöllä ja muista nyt sitten epäillä jokaista joka sinulle jotakin sanoo, varsinkin pokkipuoloista.

Niih!!

15. Että Vierailija

on manipuloitavissa olevaa porukkaa, tarvi kun vähän satuja luritella ja heti huomaa mistä kenkä puristaa, seuraavat myös rekkautuneiden pulella erästä ketjua hyvin tarkasti... Huomaan...

16. on se tosiaan hyvä Vierailija

että tällä palstalla on näinkin kovan luokan näkijä, kun näet toisten kehityspolut.
    Haluatko että kerron sinulle omasi?

17. En Vierailija

Ole tuo mutta jos tunnet näkeväsi toisten polut niin kerroppas siitä vaan.. Näkyy sitten miten kovan luokan näkijä sinä olet.

18. Skeptikko Vierailija

Täällähän sivaltaja on kuulutellut sitä näkijää, että nytpäs sitten tietoa kehiin vaan..

19. hih Vierailija

johan täällä oli puhetta ja luulottelua kuka on puskanikki tai ei ja kuka vakkari on nyt puskanikkinä, loistavaa ajanvietettä...

20. Kukahan Vierailija

vakkari täällä nyt sitten olisi tällä kertaa? Että kenes perskärpänen sinä olet? Sivaltaja, wink, awa, vesimies, kuka???

Kuka on sun riippuvuutes kohde?

21. hik Vierailija

älä jauha paskaa..

22. naurua Vierailija

Vastaat jo toiselle noin. Luuletko että ovat sama? Sinä ilmeisesti olet. sama. Jäit sitten odottamaan kello kolmeen yöllä? Kuten tuolla joku heitti. Valitettavasti en ole kukaan vakituinen, olen tuo kukahan mutten se jolle aiemmin vastasit samaa.

No minäkin lähden, jää sinä vaan odottamaan riippuvuutesi/kateutesi kohdetta, kuka se sitten lieneekin, mutta kuten tuolla jo todettiin joku vakituinen.

hei hei!

Toivottavsti et valvo turhaan.

Tämä on aivan turha palsta tästä ei saa enää mitään. Onneksi on astro. Käyn täällä kerran kuussa tsekkaamassa ja samat vainoharhaiset hullut kirjoittelee. Moderaattorit voisi päätellä jo jotain ja toimia...

23. huh Vierailija

sähän palasit jo takas, päivystäjä, mielipuolisuudesta puheenollen...

24. trollisi sun Vierailija

juuri sun kaltaset nikit pilaa täällä koko palstan joten astrolle jo!! hopi hopi trollailemaan..

25. Caledonian girl Vierailija

Mitä virkaa on tämänkaltaisilla viesteillä mitä nyt tässäkin on tämä viimeinen sivu? Eikö täällä kukaan enää halua keskustella yliluonnollisista?

Minä haluaisin. Haluaisin ihmisten kokemuksista kuulla mutta tässä ilmapiirissä lienee mahdotonta?

Haluatteko tahallanne pilata palstan? Miksi?

Kysyn ihan vilpittömästi. Ei ole mitään takana ketään vastaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri