Hae Anna.fi-sivustolta

TE JOTKA NÄKIJÄKSI MIELITTE LUKEKAA TÄÄ JUTTU NÄKIJÄN TYÖ EI OLE RUUSUILLA TANSSIA

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 08.04.2012.

1. kajaanin likka Vierailija

ai että...

2. Turhaan Vierailija

Kyselet tähän aikaan caledonian girl, ei täällä ole kuin hulluja yksinäisiä vajakkeja. Se on todettu monesti.

3. monininikki Vierailija

toden totta, varsinkin kun tavaa sun viestiäs, monikki, se sama joka aiemmin oli vihjailija, vihjailija/monikki..

4. No joo Vierailija

Älä nyt viitsi veskari.

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Kun asia tais olla niin jotta tuo nikki luuli minuksi sitä/niitä jolle vastasi noin..Siis jotta "älä jauha paskaa". Näin mä ainakin nyt ajattelin kun tänään tätä ketjua luin..

Tais mennä sulla puurot ja vellit sekasin...

Ylläpito voi vapaasti mun puolesta tarkistaa mun ja tuon joka vastas "älä jauha paskaa" ip:t, ei oo samat.

6. hmm Vierailija

Pe - la välisenä yönä täällä on siis enemmän surkeita luusereita kuin la su välisenä yönä. Kiintoisaa.

7. Lady Maj Vierailija

On olemassa niin paljon rahastavia-tietämättömiä huijari ennustajia/näkijöitä !
    MUTTA on myös osaavia ja taitavia näkijöitä, niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
    Itse olen tehnyt yli 20 vuotta osa-aikaisesti erik. korttien tulkintoja ja ei ole kukaan
    tullut sanomaan että en osaisi tai ei ole pitänyt paikkansa. Nähtävästi saisin jäädä
    sisarkunnan ennustajaksi. Viitaten huonosuomi kirjoittavaan Skywalkeriin.

Ehdottamasti täytyy palveluksista saada palkkaa, mutta tiedän muutaman ns. kuuluisan
    näkijän ottavan jopa 200€ käynnistä. Se on jo törkeää.

Numerologina ja astrologina tiedän kuinka paljon työtä on esim. kartan laatimisessa tai
    numeroiden laskemisessa. Se on myös opiskeltu taito, niin selvänäkiät kuin meediot ovat
    myös omat koulunsa käynneet ja saanneet lahjansa tarkoitetusti ihmiskunnan käyttöön.
    Vastaanotto tai puhelimessa puhuminen on aivan normaali työtä.
    Psykiatri kuuntelee ja määrää lääkkeitä ja nostaa hurjaa palkkaa.
    Tämä auttamistyö on antoisaa, mutta raskasta.Kuunnella ihmisten suruja ja murheita
    tunnista tuntiin ja päivästä toiseen.

Jos etsitte todellisia näkijöitä/tietäjiä..................

Muistakaa ihmiset: Erottamisen kyky - oikea väärästä ja hyvä pahasta !

Lady Maj

8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Voiman Tien Kulkijana hyvin tiedän mistä kerrot. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri