te, jotka olette tehneet rikosilmoituksen kun olette maksaneet tuotteen, jota ette ikinä ole saaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
siis netin kautta.. niin minkä lomakkeen ootte täyttäneet?

itse ostin eräältä j.olkkoselta kirjoja, jotka maksoin, mutta en saanut kirjoja.. mailia laittoi 3vko sen jälkeen kun olin uhannut rikosilmolla, lupasi selvittää että onko kirjat kadonnu jonnekin, mutta kirjoaj ei siis ikinä tullu perille eikä miehestä ole sen jäljeen mitään kuulunu

mietin vaan, että miten osaisin täyttää lomakkeen oikein.. ja onko tuo osio se, mikä tulee täyttää: RIKOSILMOITUS ANASTETUSTA OMAISUUDESTA

Mä ostin huuonetistä puhelimen ja maksoin sen mutten koskaan saanut. Se oli rikosnimikkeeltään petos, kävin poliisiasemalla tekemässä ilmoituksen. Oikeuden päätös tuli ja tyyppi tietty tuomittiin korvaamaan mulle rahat takas, mutta kyseessä joku rahaton elämäntapavaras ja -pummi, eli rahojani en tuu koskaan näkemään.

Mulla on edessä kans rikosilmon teko ens viikolla jos ei tavara saavu, voi elämä et jotku viittii vaikeuttaa elämäänsä 20 egen tähden :headwall:, ois vaan palauttanut rahat kun pyysin niin ois päässy niin paljon helpommalla!

Yhteistyössä