Te jotka olette testanneet, kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Te jotka olette joskus tikuttaneet ovulaatiota tai muutoin tunnistatte milloin se on ajankohtainen niin osaatteko sanoa onko ovulaatio silloin kun venyvää valkovuotoa tulee runsaasti vai onko silloin ovulaatio jo ohitse?
Oletko koskaan tikuttanut ovista ja todennut tätä asiaa niin että osaisit vastata minulle?
Nimimerkillä "lasta yritetään, tänään alkoi tuo venyvä, runsas valkovuoto vaikka nyt on kp 10.. ei 14..."

No mä tikuttelin ovista, mutten huomannut mitään eroa :o Enkä kyllä myöskään koskaan saanut sitä oikein kirkasta ovisplussaa. Sellainen haalea se oli koko oviksen ajan.

En mä kyllä ole laittanut tikusta kuvaa kun ei mulla edes ole ovistikkuja, siks kysyn jos jollain olis ja osais ihan tosta vuodosta päätellä et voisko nyt olla ovis..... me kun ollaan yritetty jo vähän aikaa ja mies ei ole nyt tässä niin mietin et onko tää nyt sitä ja missattiin sit tässäkin kierrossa ovis.. mies tulee vasta huomenna..

Alkuperäinen kirjoittaja Lalaa:
MIkä kierron pituus, 14 päivää ennen menkkoja on ovis, lähes aina. En usko, että kiire, jos siis kierto ei ole 24pv

kierto vaihtelee mut on suunnilleen tuon 28 päivää.. tammikuussa tosin menkat alkoi jostain syystä juuri 4 päivää liian ajoissa.

Yhteistyössä