Te jotka ootte laihduttaneet PALJON ja tulleet sen jälkeen raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rva pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rva pulla

Vieras
Miten kovasti olette taistelleet kiloja vastaan raskausaikana? Entä mietittekö ennen raskautta, että hitto mites käy laihdutustulosten? Oletteko mahdollisesti puntaroineet koko lapsen hankkimista kilojen takaisintulon pelossa?

Lähinnä aattelen nyt niitä, joilla on jo ennestään lapsi. En niitä, jotka ovat laihduttaneet raskautuakseen.

laihdutin n.20 vähän ennen raskautumista! saman verran tuli raskausaikana painoa!
Mutta ne tippui kuin itsestään uusien jo opeteltujen elämän tapojen ja imetyksen avulla :)

Mä tiputin ekan raskauden jälkeen 15kg, olin siis sen verran ylipainoinen alkaessani esikoista odottaa,,
Jokaisessa seuraavassa raskaudessa (4) on tullut 16-20kg, ja voin sanoa että taistelu raskauden aikana ei auta, ei. Ihan sama oonko syömättä tai syönkä mitä, AINA tulee kiloja noin paljon.. Tässä nykyisessä raskaudessani siis on tullut jo 23kf, ja rv 36 mennään,,
Synnytyksen jälkeen noin neljään kuukauteen ei juuri tapahdu mitään, mitä nyt synnärille jää muutama kilo, sen jälkeen alkaa tipahtaa vauhdilla ihan itsestään ja puoleen vuoteen mennessä oon normimitoissa...

Joka kerta stressaa, ja pääätän sitä ja tätä, mutta kun ei auta niin ei..

Mulla ei aiempia lapsia, mutta todella mietin ennen raskautta, että miten käy. Raskausaikana sitä antaa itselleen luvan herkutella, siis näin oletin sen asian olevan. Mulla tuli loppujen lopuksi painoa 17 kiloa, mutta synnärille jäi melkein 9 kiloa, nyt vauva 6 kk ja raskauskilot on kaikki menneet ja lisäksi muutama ylimääräinen. Mietin koko raskausajan painoani, silti se nousi, ja kyllä meinas itku tulla kun summa puntarissa vaan nousi.. Turhaan sitä miettii, mulle ainakin raskauden jälkeen laihduttaminen on ollu toooosi iisiä, ihan jotain muuta kun sillon aikoinaan kun 25 kiloa pudotin!

Yhteistyössä