Te jotka seuraatte hääohjelmia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Te jotka seuraatte hääohjelmia (Neljät häät, Satuhäät, Häät sulhasen tapaan, Häähullut...), MIKSI seuraatte niitä? Eli poimitteko esim. vinkkejä sieltä tms.

Toinen juttu: Mikä näissä hääohjelmissa on mielestänne kaikkein kiinnostavin asia?

Seuraan Neljät häät -ohjelmaa sen kilpailuasetelman takia. Se tekee siitä ohjelmasta jännittävän. Perinteiset hääohjelmat, kuten Satuhäät on aika tylsä. Usein häät on aika samanlaisia ja toteutettu saman kaavan mukaan, mutta Neljät häät ohjelman tekee kuitenkin mielenkiintoiseksi se, että niitä lähes samoja juttuja verrataan toisiinsa ja pisteytetään. Joskus joukossa on vähän erikoisemmatkin häät ja on kiva nähdä, miten ne pärjäävät.

Tykkän seurata, koska tiedän etten koskaan tuu näkemään omia "häitä". Naimisiin toki haluan, mutta maistraatissa kahden todistajan (jos suinkin niin paikan henkilökunnan) läsnäollessa.

Romanttisena ihmisenä kiinnostavinta on ihmisten rakkaus :)

Palstakommenttien perusteella suurin osa seuraa voidakseen tuntea itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi, kun pääsee haukkumaan ja arvostelemaan. "Minäkin olin paljon kauniimpi morsian." "Onneksi meidän häissä ei sentään ollut tuollaista."

Jos itse katsoisin hääohjelmia (mutten katso kun ei ole aikaa), mua kiinnostais lähinnä erilaiset puvut ja kaikenlaiset ihmisten väliset suhteet, vuorovaikutus yms.

Mä seuraan Neljät häät- ohjelmaa, koska siinä näkee monesti myös hiukan erikoisempia häitä. Tykkään katsella vierasmorsianten pukeutumista sekä tietysti itse hääparin pukeutumista. Hääpaikan koristelu, hääkakku ja hääohjelma on ne, mitkä kaikista eniten kiinnostaa näiden em. ohella.

Satuhäitäkin olen seurannut nähdäkseni myös hieman erilaisempia häitä, joita siinä onkin kohtalaisesti näytetty. Ohjelma on kuitenkin mielestä hieman tylsä, ja välillä hiukan sekavakin.

Häähulluja olen myös seurannut nähdäkseni, millaiset häät ovat, kun häähullu on tarpeeksi riehunut.

Häät sulhasen tapaan on mielestäni kiintoisa ohjelma, koska usein häissä pääsee oikeuksiinsa suurimmaksi osaksi naisen maku. :)

Niin ja Neljät häät ohjelmassa myös se on hyvä, että yksiä häitä ei vatvota liian pitkään. Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa tunnin tai edes puolen tunnin mittaista ohjelmaa häiden valmisteluista lähtien aina sinne juhliin saakka. Neljät häät ohjelmassa on just sopivasti yhdistä häistä vihkiminen, morsiammen puku, näytetään juhlapaikka, ruoat, ohjelma, mehukkaimmat tapahtumat jne. ja sitten siirrytään seuraaviin häihin.

En seuraa enää. En tajua miksi mielenkiintoisesta aiheesta väännetään sellaista roskaa jota katsoessa säälittää lapset ja myötähäpeä hiipii. Kuka saa jotain vinkkiä ja mihin, ihmettelen.
Neljät häät katsoin viimeksi, mutta tyhmyys meni jo jotenkin yli, kun yksi arvosteluvuorossa oleva valitti häätalon liian aukeasta ja tuulisesta paikasta. :D Mistä nää ihmiset kerätään ohjelmiin?

Seuraavaksi varmaan tulee ohjelmasarja ristiäisistä joissa pudotetaan lapsi ja hillutaan kännissä. Varmaan siihenkin löytyisi porukkaa ja katsojia.

Yhteistyössä