Te kakun tekemisen ammattilaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinterella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinterella

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
1 115
0
36
Siis mä osaan itse tehdä tosi hyvin "normaalin" kakun, mutta nyt olis tarkoitus tehdä kakku 5v. täyttävälle tytölle ja just sillä kuvalla millä neiti sen haluaa. mutta mutta ne väriaineet! Mistä kaikkialta niitä on mahdollisuus saada? Millainen väriaine on paras MMF taikinalle? Ja yleensäkin millä on paras "piirtää ja värittää" kuva kakkuun?

http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Bake

http://www.confetti.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Confetti

Näistä nyt ainakin saa ostettua erillaisia väriaineita..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole ammattilainen, mutta uskoakseni ainakaan vesiväri ei ole kovin hyvä vaihtoehto. Vahavärikin voi olla hankala.

EIKÄ?! :o Hyvä ku kerroit, muuten mä olisin käyttäny noita vesivärejä, jotka jo lapsilta piilotin etteivät käytä kaikkia! :flower:

bake and partyn geelimäiset värit on mmf:lle tosi hyvät. muista hommata sieltä myös kunnon siveltimet, ei mitään halpajuttuja koska niistä ei saa irrota karvoja niistä siveltimistä. bake and partyllä on myös elintarvikeväritusseja joilla saa kuvien rajaukset tosi näteiksi, löytyy muistaaksein mustana ja sinisenä.

mikä kuva se neitille pitäis piirtää? jos koet ettet onnistu niin älä lannistu, voit tilata semmosen myös esim. www.kuvakakkuun.com:ista.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Bake

http://www.confetti.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Confetti

Näistä nyt ainakin saa ostettua erillaisia väriaineita..

---------------olis tehnyt mieli tilata vaikka mitä täältä...
Oli nii mahtavia juttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvain:
bake and partyn geelimäiset värit on mmf:lle tosi hyvät. muista hommata sieltä myös kunnon siveltimet, ei mitään halpajuttuja koska niistä ei saa irrota karvoja niistä siveltimistä. bake and partyllä on myös elintarvikeväritusseja joilla saa kuvien rajaukset tosi näteiksi, löytyy muistaaksein mustana ja sinisenä.

mikä kuva se neitille pitäis piirtää? jos koet ettet onnistu niin älä lannistu, voit tilata semmosen myös esim. www.kuvakakkuun.com:ista.

Ei mikään vaikea toivomus ollu, VAIN sellainen kuva jossa on möhköfantti, nalle puh, nasu , tiikeri, ja ihaa....ja tietenki tausta puolenhehtaarin metsää... |O :D
Olen kyllä alkanut näyttämään kuvia pikkuisen yksinkertaisemmista kuvista... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvain:

Ei mikään vaikea toivomus ollu, VAIN sellainen kuva jossa on möhköfantti, nalle puh, nasu , tiikeri, ja ihaa....ja tietenki tausta puolenhehtaarin metsää... |O :D
Olen kyllä alkanut näyttämään kuvia pikkuisen yksinkertaisemmista kuvista... :whistle:

hei, tilaa se oikeesti tuolta kuvakakkuu.comista. saat sen paljon, paljon helpommalla ja halvemmalla (maksaa jotain parikytä euroa). ja netistä etit sopivan kuvan ja laitat sen niille.

tuo kuvakakkuun on hyvä vaihtoehto ja saa todella upean!

Katsopas täältä http://www.ullanunelma.fi/product_catalog.php?c=86
myös mahdollisuus teetättää mistä vain ja on hieman halvempi

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä sit haluaisin tästä samaisesta ketjusta kysellä tosta mmf:stä.. ohjetta.

kokeile haulla,mä ainakin joskus löysin siten =)

vaahtokarkkia sulatetaan mikrossa,tilkka vettä ja tomusokeria....

tai googlesta ainakin löytää

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Siis mä osaan itse tehdä tosi hyvin "normaalin" kakun, mutta nyt olis tarkoitus tehdä kakku 5v. täyttävälle tytölle ja just sillä kuvalla millä neiti sen haluaa. mutta mutta ne väriaineet! Mistä kaikkialta niitä on mahdollisuus saada? Millainen väriaine on paras MMF taikinalle? Ja yleensäkin millä on paras "piirtää ja värittää" kuva kakkuun?

Confetista itse tilasin kuvan, kun en osaa maalata :). Löytyi vielä sopiva valmis kuvakin! Ja kun vertasin hintoja niin oli vielä edullisinkin.
Suosittelen!

Minä tilasin kuvakakkuun eli valokuvalla varustetun täytekakun Annin Juhlapalvelusta Espoosta www.anninjuhla.fi ja tuovat myös kakun perille ja kaikki muutkin haluamasi tuotteet , meillä oli ristiäiset , n. 30 henk. juhlat . Oltettiin heiltä astiat , tarjoilija , ruuat ja tuo ihana kakku. Tuovat pelkän kakunkin tai sen voi hakea heiltä itse. Myös pelkän kuvan saa heiltä.

Tilasin myös Annin Juhlapalvelusta kuvakakun lasteni synttäreille ja haen sen kakun sunnuntaina synttäripäivänä , eipähän tarvi omaa jääkaappia laajentaa kun ei iso kakku oikein sinne mahdu --- kätevää.

Yhteistyössä