Te keillä on "isäpuoli" tai "äitipuoli"

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mulla on isäpuoli, joka sopis isäksi ikänsä puolesta , ja on ollut muutenkin paljon parempi isä kun se biologinen idiootti!!!!!

Peesaan tätä, lisään vielä että siitä biologisesta idiootista ei oo ikinä isäks ollu eikä tuu oleen (neljä lasta, mutta vain yhtä pidän sisarena,meillä kahdella myös sama äiti ), sellanen luuseri että oksat pois, onneks ei tarvi kattella, ku laitoin välit poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mulla on isäpuoli, joka sopis isäksi ikänsä puolesta , ja on ollut muutenkin paljon parempi isä kun se biologinen idiootti!!!!!

Peesaan tätä, lisään vielä että siitä biologisesta idiootista ei oo ikinä isäks ollu eikä tuu oleen (neljä lasta, mutta vain yhtä pidän sisarena,meillä kahdella myös sama äiti ), sellanen luuseri että oksat pois, onneks ei tarvi kattella, ku laitoin välit poikki.

Mulla on isä haudassa, onneksi!

Äidin ukko on mua 12 vuotta vanhempi, eli ei sopisi. (vanhinta veljeäni 9kk vanhempi :laugh: )

Isäni ämmästä en tiedä, kun en ole kyseistä akkaa tavannut. Kuulemma on joku kolmekymppinen? Eli ei.

Molemmat löytyy, saatu vasta aikuis-iällä. "Äitipuoli" noin 5 vuotta minua vanhempi ja "isäpuoli" on samanikäinen kuin oma isäni.... ja voi, kun olisikin minun oikea isä!

äitipuoli jotain 55v ja isäpuoli vähän päälle tuon. että sopisivat kyllä. En vaan koko ihmisiä osaa minään isä ja äitipuolina ajatella edes kun ovat ´sen verran"tuoreita tapauksia" kuitenkin :)

Ikänsä puolesta sopis paremmin papaksi ;) (Mut on mun äitikin oikeesti mummoikäinen....) En mä sitä kyllä isäpuolena pidä, vaikka on kuviossa ollut yli 30 vuotta.

Yhteistyössä