TE keillä poika lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zirp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zirp"

Vieras
Älkää missään tapauksessa lellikö poikaanne niin että hänen ei tarvitse koskaan mennä töihin, hän voi asua kotona 30 vuotiaaksi, ja älkää tarjoilko heille ateriaa joka päivä automaattisesti, huoneen siivoamisesta 25 vuotiaalle nyt puhumattakaan.
Älkää hokeko kokoajan pjalle että voi kun olet niin hyvä ihan kaikessa, olet paras, olet spesiaali, olet niin mahtava!!! loputtomiin niin että poika luulee että voi istuskella menemään vaan ja oih kun on niin spesiaali.

Kun poika kasvaa aikuiseksi ja aloittaa parisuhteen, kenties hankkii jonkun naisen kanssa perheen, on tämä mies KAMMOTTAVA osapuoli parisuhteeseen.

Hän ei tee mitään, hänelle ei saa mainita asiasta eikä patistaa mihinkään, hän ei tee ruokaa, hän ei siivoa, hän ei hanki töitä. Hän vain odottaa että nainen käy töissä, siivoaa, kokkailee ja maksaa laskut, ja kaiken lisäksi jaksaa joka päivä hokea kuinka ihanan spesiaali mies on.

No ei tulis mieleenikään, vältän kaikin tavoin tällaista! 3-vuotias poikamme on jo nyt erittäin kiinnostunut ruoanlaitosta ja leikkii välillä mielellään isosiskonsa kanssa astioilla ja järjestää juhlia. Välillä sitten imuroi leikki-imurillaan, ottaa mallia iskästä, joka meillä imuroi yleensä.

Mun poikani saa kyllä asua kotona 30-vuotiaaksi asti, jos haluaa. Olisi saanut tytärkin. Mutta 14-vuotiaasta lähtien ovat molemmat joutuneet huolehtimaan likapyykeistään itse, oman huoneen siivouksesta jo paljon aiemmin. Ja muutenkin osallistumaan pyynnöstä tai pyytämättä mulle kuuluviin kotihommiin. Meillä kun se siivoaa, joka on sotkenutkin. Siivouksen tason saa päättää se, joka on siivonnutkin eli en mene kurkkimaan nojatuolin alle nähdäkseni, löytyisikö sieltä vielä koirankarvatukko.

Mutta KAMMOTTAVA osapuoli parisuhteeseen pojastani luultavasti tulee. Hän kun edellyttää, että vanhempainvapaat pistetään puoliksi ja myös vaimo hoitaa osuutensa niin kotitöistä kuin perheen elättämisestäkin. Vuosien kotiäidin roolista haaveilevien naisten kannattaa kiertää tuo mun kuopus kaukaa :D

niin vai pitäskö sanoo tyttöjen äideille, että kasvattakaa tytöistänne niin fiksuja, että osaavat ennen parisuhteeseen rupeamista arvioida tulevan miehen kodinhoito ym kyvyt... etteivät ota vätyksiä miehikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24037473:
Mun poikani saa kyllä asua kotona 30-vuotiaaksi asti, jos haluaa. Olisi saanut tytärkin. Mutta 14-vuotiaasta lähtien ovat molemmat joutuneet huolehtimaan likapyykeistään itse, oman huoneen siivouksesta jo paljon aiemmin. Ja muutenkin osallistumaan pyynnöstä tai pyytämättä mulle kuuluviin kotihommiin. Meillä kun se siivoaa, joka on sotkenutkin. Siivouksen tason saa päättää se, joka on siivonnutkin eli en mene kurkkimaan nojatuolin alle nähdäkseni, löytyisikö sieltä vielä koirankarvatukko.

Mutta KAMMOTTAVA osapuoli parisuhteeseen pojastani luultavasti tulee. Hän kun edellyttää, että vanhempainvapaat pistetään puoliksi ja myös vaimo hoitaa osuutensa niin kotitöistä kuin perheen elättämisestäkin. Vuosien kotiäidin roolista haaveilevien naisten kannattaa kiertää tuo mun kuopus kaukaa :D

huh no tosiaankin tulee...siinä sitten lapsen imetys loppuu viimestään puolenvuoden iässä sen takia kun mies haluaa tasapuolisuuden nimissä jäädä kotiin... tasapuolisuus ennenkaikkea, eli sun poikas ei sitten opi ajattelemaan sitä mikä on kussakin tilanteessa lapsen kannalta paras vaihtoehto

Yhteistyössä