Te kenellä on ollut koliikkivauva - onko teillä ollut perhetyöntekijä apuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden pienen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ollut perhetyöntekijää, täältä ei niitä saa edes jos yksinhuoltaja vaikkapa sairastaa.
Eikä ollut muuten isovanhempia tai muitakaan tuttuja auttamassa... Huoh, onneksi se loppui puolivuotiaana.

Meillä on ollut 2 koliikkivauvaa joista toisella vielä raju refluksi.

Ensimmäisen kohdalla ei edes tiedetty että on sellainen mahdllisuus kuin perhetyöntekijä, toisen kohdalla meillä kävi sellainen ehkä 4kertaa ja auttoi niin että vei esikoista ulos ja minä sain siivottua kotona kerran viikossa.

Se oli hemmetin kallista :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:
Meillä on ollut 2 koliikkivauvaa joista toisella vielä raju refluksi.

Ensimmäisen kohdalla ei edes tiedetty että on sellainen mahdllisuus kuin perhetyöntekijä, toisen kohdalla meillä kävi sellainen ehkä 4kertaa ja auttoi niin että vei esikoista ulos ja minä sain siivottua kotona kerran viikossa.

Se oli hemmetin kallista :headwall:

Mitä se maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ollut perhetyöntekijää, täältä ei niitä saa edes jos yksinhuoltaja vaikkapa sairastaa.
Eikä ollut muuten isovanhempia tai muitakaan tuttuja auttamassa... Huoh, onneksi se loppui puolivuotiaana.

Voi. :( Meillä neuvolatäti ehdotti sitä, on kuulemma nyt hyvä tilanne ja perhetyöntekijöitä vapaana...

Ota ihmeessä ap kaikki apu vastaan mitä saat. Ei se että jotkut on joutunu selviämään yksin, tarkoita sitä että se olisi hyvä ratkaisu.
Mä luulen etä ne neuvolasta kattoo sen tilanne kohtaisesti arvionsa mukaan siitä miten äiti näyttää jaksavan.

ei siihen mitään perhetyöntekijöitä tarvittu. kärsivällisyyttä vian. Tyttö huusi ensimmäiset puoli vuotta.
miejne kanssa vuoroteltiin valvomisessa, vaikka mies kävi töissä, hän silti antoi välilä mulla aikaa nukkumisseen ja hoiti kanssa välilla huutava vauvaa

Hmm... saa nähdä että kehtaanko ottaa sitä vastaan. Tuntuu vähän siltä että on paljon perheitä jotka tarvitsisivat sitä enemmän kuin me. Meillä on kuitenkin "vain" koliikkivauva ja ihmisillä on ties mitä. Miten siellä nyt sitten sattuukin olemaan vapaata

Yhteistyössä