Te, kenelle on tehty sektio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jep

Vieras
Paljonko aikaa lääkäri on sanonut että pitäisi odottaa ennenkä raskautuu uudelleen? Mietin vaan, kun minulle tehtiin vasta sektio ja lääkäri sanoi että 2 vuotta pitäisi antaa aikaa..

Kysyin tuota kerran minun luottogyneltä. Se sanoi, että raskaaksi tuloa suositellaan yleensä odottamaan yli 12kk, mutta että ei maata kaada jos sattuu 'vahinko' vähän aikaisemmin.
Ja tuolla meidän lääkärillä on muutenkin aivan loistavat puheet, ollaan terkan kanssa molemmat hänen 'faneja' :D
Paras oli kyllä se, kun kakkosen raskausaikana ultrasi vatsan päältä, niin tokaisi 'onpa se hyvä ultrata tällaisen mahan läpi, kun tuossa ei ole läskiä välissä' :laugh:

Ekan sektion jälkeen sanoi, että sellainen puoli vuotta. Toisen sektion jälkeen puhui n. 9kk että ois hyvä odottaa ennen kuin seuraavaa tekee. Nyt kolmannen jälkeen mun kohdalla oli sitä mieltä, että kannattaa jättää lapsiluku tähän.

mulle sano lääkäri että jokaisella lääkärillä on siitä oma mielipide. itse hän sanoi että ei ole mitään tiettyä aikaa mikä pitää odottaa.

meillä on 2 sektiolla syntyneellä ikäeroa 2 vuotta.

mulle sano lääkäri että jokaisella lääkärillä on siitä oma mielipide. itse hän sanoi että ei ole mitään tiettyä aikaa mikä pitää odottaa.

meillä on 2 sektiolla syntyneellä ikäeroa 2 vuotta.

Yhteistyössä