Te musiikkitietäjät hei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i1na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

i1na

Jäsen
30.10.2011
155
0
16
Lappeenranta
Osaisitteko suositella hyvää lastenmusiikkia 10kk:lle ja vielä sellaista, että vanhemmatkin kestäisivät sitä kuunnella? :)

Olisi kiva saada kaunista musiikkia, missä olisi kuitenkin sopivat sanat pienen lapsen korville niin ehkä se puhekin alkaisi sieltä pikkusuusta kohta pulputa :)

Meidän poitsu rakastaa mitä tahansa musiikkia, keskittyneesti kuuntelee ja tanssii mukana, joten olisi nyt kiva kerätä meille kasa erilaisia levyjä kuunneltavaksi. Mutta mä en itse lastenlauluja kauheasti tunne (ja mahdotonta koneelta etsiä ja kuunnella kun tietokoneen kaiuttimet ovat rikki) ja kaikki etsintä yritykset on päättyneet aika huonosti.

Moottörin Jyrinä. Lapset tykkää ja vanhemmat tykkää. Vähän hevimpää kamaa, mutta oi niin hyvää. :) Juuri ystäväni lapsi viime viikonloppuna antoi esityksen minun karaokemikkiäni pidellen kappaleesta: " Moottöri Jyrisee". Ei voinut kuin vedet silmissä taputtaa!

Hevisaurus! Ja ipanapa-levyt on kans kivoja. Sitten on rauhallisempaa musiikkia Vauvan vaaka (jakaa mielipiteitä) ja http://www.hel.fi/hki/HKO/fi/levytykset/muut/lastenlaulujen_aarreaitta toi linkin levy on ihan mahtava.

Yhteistyössä