Te typerän typerät naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaverin ex-mies inisee kaikille, että entinen vaimo ei anna hänen tavata lapsia, hänen sydämensä särkyy kun hän kaipaa heitä niin, jne.

Totuus on se, että kyseinen paskaläjä ei ole maksanut elareita pariin vuoteen, ei ole soittanut lapsilleen, ei vastaa jos lapset soittaa hänelle, on pari kertaa luvannut tulla hakemaan lapset luokseen ja lapset ovat sitten odottaneet turhaan eteisessä reput selässä tuntikausia, kyyneleet silmistä valuen kun ei isi taaskaan tullut :( . On lähettänyt entiselle vaimolleen tekstareita joissa kertoo että ei hänellä mitään lapsia edes ole, ei hän halua tavata lapsia jotka on samanlaisia kusipäitä kuin niiden äitikin, jne. Oikea Vuoden Isä siis :kieh:

Ja mies siis selittää kaikille, miten hänen ei anneta lapsia tavata. Aika moni uskoo.

Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Menkää hyvät kanssasisaret itteenne, te jotaka eväätte lapsiltanne hyvän ja rakastavan isän!!

Ja jotta saa lapset itteleen käyttää hyväksi vanhoja asioita joilla uhkailee ja kiristää ja kerpele on onnistunutkin siinä.

:'(

Niin. Mitäköhän kaikkea siellä menneisyydessä tällaisilla äideillä voi ollakaan.

Esim. mun esikko ei tapaa isäänsä, koska isä on narkkari, juoppo ja istuu nytkin vankilassa avovaimonsa taposta.

Ja mun kuopus taas ei tapaa isäänsä, koska isä narahti kiinni insestistä, kun lapsi oli vasta 3v. ja Auroran lastenpsykiatri ja psykologi sanoivat pitkien tutkimusten jälkeen, ettei tapaamisia suositella ollenkaan. Tosin lapsi oli niin hauras ja hajalla pitkään isänsä lähdön jälkeenkin, etten suosituksia edes kaivannut vahvistamaan omaa päätöstäni. 6 vuotta on kulunut ja vieläkin käymme perheneuvolassa ja lapsi käy koulua pienluokalla tunne-elämän häiriöiden takia.

Olen oppinut, että miehet, joista ei ikinä kukaan voisi uskoa mitään pahaa voivat olla suoraan helvetistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun kaverin ex-mies inisee kaikille, että entinen vaimo ei anna hänen tavata lapsia, hänen sydämensä särkyy kun hän kaipaa heitä niin, jne.

Totuus on se, että kyseinen paskaläjä ei ole maksanut elareita pariin vuoteen, ei ole soittanut lapsilleen, ei vastaa jos lapset soittaa hänelle, on pari kertaa luvannut tulla hakemaan lapset luokseen ja lapset ovat sitten odottaneet turhaan eteisessä reput selässä tuntikausia, kyyneleet silmistä valuen kun ei isi taaskaan tullut :( . On lähettänyt entiselle vaimolleen tekstareita joissa kertoo että ei hänellä mitään lapsia edes ole, ei hän halua tavata lapsia jotka on samanlaisia kusipäitä kuin niiden äitikin, jne. Oikea Vuoden Isä siis :kieh:

Ja mies siis selittää kaikille, miten hänen ei anneta lapsia tavata. Aika moni uskoo.

Mitäs tuollaiselle sankarille voisi tehdä.
Kastroida pallit pois jottei tee enempää "pahaa" tähän maailmaan.

Sen jälkeen vaikka postittaa Siperiaan...

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä olen kanssa sitä ihmetellyt että miksi aikuisten riitoihin pitää vetää lapsetkin mukaan? Musta helkutin tyhmää ja lapsellista sellanen ja olen nähnyt ja kuullutkin monestakin ihmisestä että ovat pitäneet lapsiaan juoksupoikina/tyttöinä kun ei ite kehtaa tulla sanomaan mitä asiaa on. Mulla oli tuollainen ystävä joka teki just tollasta ja tekee edelleen exälleen kiusaa lasten kustannuksella, tosi lapsellista käytöstä.

mä olen ihmetellyt sitä kans, mutta kaiken huippu on kyllä yks nainen joka kävi eroa läpi niin että soitteli sekä miehen että oman sukunsa läpi ja kertoili mitä kaikkea paskaa oli saanut mieheltään sietää vuosia. ihan vahingoittamistarkotuksessa siis rimputteli.

No mitäpä tehdä miehelle, joka kieltäytyi näkemästä poikaansa, koska minä, pojan äiti, kehtasin vaatia häntä maksamaan oman osuutensa YHTEISESTÄ lainastamme... (jota ukko ei eron jälkeen ole maksanut penniäkään...)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ja mun lapseni isä ihan taatusti väittää, että kiellän, vaikka ei oikeasti edes halua lasta luokseen.. Puhelimessa jopa saattaa vastailla niin kuin toisessa päässä minä kieltäisin, eikä muut huoneessa olijat, tietenkään tajua että tuo on hullu, sekopää, manipuloiva, olio. Olen iloinen ettei mies ota lastaan luokseen, mutten siitä että hän antaa kuvan että asia johtuu minusta.

Kuulostaa mun ex-mieheltä, just tuo puhelinjuttu. Paitsi mun mies hoitaa lasta sovittuna aikana kerran viikossa. Koko avioliiton aikana ei huomioinut meidän lasta lainkaan ja nyttemmin uhkailee yrittävänsä saada huoltajuutta.

Yhteistyössä