M
Mustis
Vieras
nyt haluaisin tietää miten tätä kyseistä leikkiä harrastetaan? Eli kyseessä on teabagging.. Kuinka homma pitäisi tehdä, kuinka kauan, mitä muuta tulisi ottaa huomioon muuta kuin kassit ja kuinka saada ne mahtumaan parhaiten suuhuni?
Olen myös kuullut, että miehistä se tuntuu jotenkin erikoisen ihanalta jos suihinottaessa nainen nostaa miehen jalkoja niin että ne irtoavat esim. sängyn pinnasta. Tulee kuulemma jotenkin ihanan herkkä olo.. Pitääkö paikkaansa?
Sitten sitten, minua myös kiinnostaisi tehdä miehelleni thai hierontaa. Olen kuullut että kyseessä olevassa lajissa nainen jotenkin liukuu miehen päällä, tuottaen nautintoa.
Joka tapauksessa, jos joku osaa vastata yhteenkin kohtaan, olisin ihan iloinen
)
Olen myös kuullut, että miehistä se tuntuu jotenkin erikoisen ihanalta jos suihinottaessa nainen nostaa miehen jalkoja niin että ne irtoavat esim. sängyn pinnasta. Tulee kuulemma jotenkin ihanan herkkä olo.. Pitääkö paikkaansa?
Sitten sitten, minua myös kiinnostaisi tehdä miehelleni thai hierontaa. Olen kuullut että kyseessä olevassa lajissa nainen jotenkin liukuu miehen päällä, tuottaen nautintoa.
Joka tapauksessa, jos joku osaa vastata yhteenkin kohtaan, olisin ihan iloinen