Teen aloituksen tästä.Kirjoitti winnie the pooh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin koska tämän *rumasana* uudistuksen myötä en enää voi uusia avauksia jostain syystä tehdä (siis voin kirjoittaa vain valmiisiin ketjuihin), loppuu minun kolmivuotinen "urani" tällä palstalla! :snotty: Aika kauan kerkesin täällä olla, mutta enää ei kerrassaan nappaa tulla tänne kun en voi keskustella! :ashamed: Ei voi mitään. Lisäksi tämä ulkonäkö on mielestäni ihan ka-ma-la... :$ Mut ei siin mitn. Kiitokset vaan kaikille kivasta seurasta näiden vuosien aikana ja kut pai! :wave:

tahtoo tietää miten saatte niitä

Tämän aloituksen alla oli tuo eka kirjoitus sivulla 3.Tein siitä aloituksen jos joku tietää paremmin jotain miksi ei voi tehdä aloitusta...

Olin helmiäisissä joo... =) Mut ei tästä tule enää mitään! En tiedä mistä johtuu..................................siis en voi tehdä avauksia tälle palstalle enää. Mut tälleen valmiiseen ketjuun voin kommentoida. Tämä tuli tämän "ihanan" uudistuksen myötä...en tiiä onko muilla samaa ongelmaa... :snotty:

Ja kiitos sinulle ap avusta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Winnie The Pooh:
Olin helmiäisissä joo... =) Mut ei tästä tule enää mitään! En tiedä mistä johtuu..................................siis en voi tehdä avauksia tälle palstalle enää. Mut tälleen valmiiseen ketjuun voin kommentoida. Tämä tuli tämän "ihanan" uudistuksen myötä...en tiiä onko muilla samaa ongelmaa... :snotty:

Ja kiitos sinulle ap avusta! :flower:

Ole hyvä:)

no eksää oo just tehny avauksen...?

Mozilla kun on temppuillut vähän aikaa, niin käytän Operaa ja se avaa tuon uuden viestin kirjoituksen omaan ikkunaan TAI vilauttaa sitä pop-up blocked, eli se pitää avata sitä kautta.
Ootko nähny mitään pop-up-herjaa? (Mikä se ois suomeksi?)

Ja jostain asetuksista sen sais varmaan järkevämmäksi...

Mulla siis opera on sitä mieltä, etät kun koitan avata elisan sähköpostia, niin seki non joku joutava popup. :D

En voi tehdä avauksia nimimerkillä enkä ilman! Tämä avaus ei ollut minun tekemä... :xmas:

Oli siis minun tekemä kuten tuossa aiemmin laitoin.Olen eri henkilö kuin Winnie The Pooh.Ajattelin vain jos joku voisi auttaa kyseistä mustaa tms..

En voi tehdä avauksia nimimerkillä enkä ilman! Tämä avaus ei ollut minun tekemä... :xmas:

Oletko joutunut kotikoneesi kanssa jollkein mustalle listalle? Onko koneesi ip- osoite rekattu jonnekin, vai mikset voi edes harmaana (vai onkos se ruskee nykyisin :whistle: ) tehdä aloituksia?

Tiedätkö syytä tähän?

Milla selaimella palstailet? Tarkista pop up-asetukset, ainakin jos Mozillaa kaytat. Uutta aloitusta kirjoittaessa, ilmaantuu pop-up ruutu, johon se aloitus kirjoitetaan, eli jos ne on estetty, niin et voi tehda aloituksia. Viestiketjuihin vastatessa ei avaudu uutta ikkunaa.

Yhteistyössä