Teen muumikakun.. apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytön kakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytön kakku

Vieras
Tarkoitu tehdä kakkuun sileä pinta ja piirtää siihen muumi, Niiskuneiti. Tarkoitus tehdä ääriviivat "mustalla" ja sit värittää koru ja hiukset keltaisella kakunkoreisterakeella. Mut kertokapa mikä olis paras systeemi. Teenkö koko muumin purottamalla, myös ääriviivat (tähdillä) vai teenkö vaahtokarkkitaikinaa? Millä musta väri? Kaupasta en löydä mustaa ja netristä en viitsisi tilata postareiden takia..

Laitoin tänne, ku "ruokapuolella" vähän hiljasta ku jotain kyselee. Kiitti vinkeistä jos liikenee =)

Entä jos teet sen vaikka marsipaanista piparkakkumuotilla? Tai jos et siitä niin mustaa lakunauhaakin voisi ehkä käyttää rajaamiseen? Vai olisiko se liian " kömpelöä"? Ja onkos sitä mustaa pursotettavaa lakritsatahnaa tuubissa? :xmas:

Siis ootko katsonut, ettei kaupassa ole sitä koristelugeeliä? Sillä olis kaikkein kätevin tehdä, ainakin sinistä ja punasta väriä on, mun mielestä ei oo pakko olla musta. Lakunauhalla mä oon kyllä tehnyt nalle puh-kakun, voin laittaa linkkiä kohta. Ihan hyvä siitä tuli, mutta ei voi vyön yli säilyttää tai värjää jo.

Yhteistyössä