Teen näin laihduttaessani, ei mitään järkeä, mutta en voi hillitä itseäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ääliö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ääliö"

Vieras
Olen syönyt tänään päivällä kevyesti, kirjasin kaikki syötävät kiloklubiin. Nyt illalla menin jumppaan hikoilemaan tunniksi. Kotimatkalla ostin sipsipussin, josta aion syödä ainakin 100 grammaa.

Ei mitään järkeä, mutta hirveä sipsin himo iski, kun kävelin jumpasta kotiin. Ja vaikka nyt syönkin tuon 100 grammaa perunalastuja, jää minulle silti kalorivajetta 533 kaloria.

Mutta typeräähän tämä on, kasviksia ei ole tullut syötyä tänään yhtään. Olen kai sitten hiilariaddikti. Piti avautua, kun hävettää tällainen ruokavalio itseäkin.

Se kasvisten syöminen on tärkeää, vaikkei laihduttaisikaan. Päätä, että syöt joka aterialla jälkkäriksi jonkin hedelmän ja ruoalle yrität mahdollisuuksien mukaan ujuttaa rehuja puoli lautasta.

Ja nyt joku tulee vikisemään kun hedelmissä on niin paljon sokeria, niin kyllä appelsiini tai omena on PALJON parempi kuin sipsit!!!

[QUOTE="vieras";22878446]Se kasvisten syöminen on tärkeää, vaikkei laihduttaisikaan. Päätä, että syöt joka aterialla jälkkäriksi jonkin hedelmän ja ruoalle yrität mahdollisuuksien mukaan ujuttaa rehuja puoli lautasta.

Ja nyt joku tulee vikisemään kun hedelmissä on niin paljon sokeria, niin kyllä appelsiini tai omena on PALJON parempi kuin sipsit!!![/QUOTE]

Kiitos tsempistä, jostain olisi nyt kaivettava se itsekuri esille. Ei näin voi jatkua. Ja tosiaan, kyllä nuo hedelmät ravintoarvoissa nämä perunalastut voittavat. No, huomenna on uusi päivä, jospa se sujuisi paremmin.

Mä laihdutan, mutta syön aamulla: Puuroa tai voileivän sekä kasviksia ja kuppi kahvia. Lounas: puoli lautasta kasviksia 1/3 perunaa, pastaa ja 1/3 kalaa, kanaa tms.
Välipala: hedelmiä, kourallinen pähkinöitä
Illallinen : keitto, ruisleipä ja joskus marjarahkaa jälkkäriks ja joskus ihan salaattia illalliseksi
Iltapala: tee, kasviksia ja täysjyväleipä.

Yhteistyössä