Teen tänään raskaustestin. Kysymyksiä ois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
oisko kannattanu käyttää ehkäsyä, jos kerta vauva ei oo toivottu. ei heru sympatiaa |O

ootko kuullut ikinä ihmisistä joilla ehkäisy on pettänyt?

oon, valitettavasti. ne jotka oikeesti haluaa lasta ei sitten sitä saa. elämä on virallisesti epäreilua

Kannattaisiko pysyä poissa tälläisestä ketjusta, jos itse on katkera lapsettomuudesta. Sinä et lasta sen paremmin saa, saa ap tai kuinka moni muu tahansa vahinkolapsen.

Ei tässä osaa mennä nukkumaan. Aina sanotaan että aamupissasta varmin tulos, mutta mistä mun elimistö tietää koska on aamu. Siis onko jotain tuntimäärää minkä pissa pitää olla rakossa vähintään että on luotettava tulos? Sitten jos meen nyt yöllä tekemään sen toisenkin testin niin varmaan haen huomenna vielä uuden, erimerkkisen kylläkin.

Meneekö se toinen liuska piloille jos avaan sen ja vertaan tähän minkä tein jo? Minusta se viiva punertaa, mutta olisiko kuitenkin vain viivanpaikka... Kyseessä Prisman Pregent stick, sellaset pahviliuskat.

laita kuva niin tiirataan yhdessä! noissa testeissä olen saanut "haamuja" aina kun oikeesti ollu nega.. nyt ku plussasin niin ei tod.tarvinnu kattoo valoa vasten, kirkuvan punaset viivat, edellisestä vessakäynnistä tunti..