K
keettuuntunut
Vieras
Eilen oli kuopuksen synttärit 10v. Yläkerran taksikuski oli huikkapäällä. Itse en ollut juuri silloin kotona kun tuli soittamaan ovikelloa. Äitini oli kylässä ja avasi. Rupesi huutamaan että meillä möykätään yöllä. Valitti myös että kaikkia juoppoja meidän takia rapussa ravaa. Meteli yöllä kuuluu meidän alakerrasta jossa dementoitunut pappa huutaa. Itse käytän korvatulppia joten ei häiritse. Juoppo on exäni joka meidän ovikelloa soittaa, muttei sen pitäisi yläkerran ukkoa häiritä.Olen exälle ainakin sata kertaa sanonut ettei saa tulla, muttei sille mene jakeluun. Lisäksi tuo taksikuski on vuoden sisällä 3 kertaa yrittänyt omilla avaimillaan iltayöstä sisää meille kun on kapakasta tullut. Sen eukolla ei ole lääkitys kohillaan: Soitti reilu vuosi sitten poliisit ja sanoi että meillä pahoinpidellää lapsia! Hauskinta oli ettei meillä ollut lapset edes kotona!! Poliiseille sanoi tämä täti että tarkistakaa ettei ole kuuntelulaitteita....Kivoja naapureita. Ei avanneet ovea eilen, kun olisin muutaman sanasen mennyt sanomaan.