Teeskenteleekö sinun miehesi orgasmeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minun mies ei :P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minun mies ei :P

Vieras
Miehetkin teeskentelevät orgasmeja
13.11.2010 10:37 | Kommentit 16
A A Jani Kaaro

Naisten tiedetään toisinaan teeskentelevän orgasmeja, mutta tuoreessa tutkimuksessa myös monet miehet ilmoittivat teeskennelleensä orgasmia jossakin vaiheessa elämäänsä.

Koska orgasmin teeskenteleminen on vaikeampaa miehille kuin naisille, asiaa on tutkittu perin vähän. Kansasin yliopiston tutkijat selvittivät asiaa kyselytutkimuksella, johon otti osaa yli kaksisataa yliopisto-opiskelijaa. Miehiä oli 180 ja naisia 101.

Tulokset osoittivat odotetusti, että naisista noin 50 prosenttia oli teeskennellyt orgasmia. Miehet tuottivat suuremman yllätyksen, sillä heistäkin orgasmia oli teeskennellyt peräti 25 prosenttia.

Miesten syyt orgasmin teeskentelemiseen liittyivät orgasmivaikeuksiin. Orgasmin tulo kesti liian pitkään tai ei tullut ollenkaan, joten miehet lopettivat yhdynnän teeskentelemällä orgasmia. Sekä miehet että naiset ilmoittivat syyksi myös halun olla loukkaamatta kumppanin tunteita.

Monet naiset ilmoittivat teeskentelevänsä orgasmia "tullakseen" samalla hetkellä kuin kumppanikin. Ironista kyllä, naiset olisivat voineet saada oikeankin orgasmin, mutta päättivät teeskennellä sitä, jotta se tulisi oikea-aikaisesti.

Tutkijoiden mukaan ihmiset seuraavat seksielämässään eräänlaista kirjoittamatonta käsikirjoitusta. Sen mukaan naisen on saatava orgasmi ennen miestä ja mies on vastuussa naisen orgasmista.

Osa ihmisistä seuraa tätä käsikirjoitusta niin uskollisesti, että he ovat valmiita jopa korvaamaan oikean orgasmin teeskennellyllä, jotta kaikki menisi odotusten mukaisesti.

Tutkimuksen julkaisi Journal of Sexual Research.

miten mies teeskentelee orgasmin? :O siis eihän miehelta joka kerta ilmeisesti orgasmin aikana tule spermaa.. mutta miten tuo teeskentely sitten toimii? :O anteeksi typeryyteni, mutta en ymmärtänyt?

Mun mies on josku kun kännissä vaan jyysti ja jyysti ja oltiin niin alussa seurustelussa. Myönsi vasta vuosien jälkeen tämän.. Mut eipä mua haittaa. EN tule itsekkään joka kerta joten miksi miehen pitäisi..?

No voihan sen teeskennellä, varsinkin jos käyttää kortsuu. Minä ainakin käyn vessassa heti laukeemiseen jälkeen. Ei siin akka välttämättä ehdi näkemään onko spermat tullu vai ei. Ymmärrän tilanteen jos/kun tilanne on vähän sama kun heittäisi patongin porttikongiin.

miten mies teeskentelee orgasmin? :O siis eihän miehelta joka kerta ilmeisesti orgasmin aikana tule spermaa.. mutta miten tuo teeskentely sitten toimii? :O anteeksi typeryyteni, mutta en ymmärtänyt?

Kyllä yhdynnässä jos mies saa orgasmin, tulee spermaa. Runkatessa ei pakosti. Näin sanoo mun mies, kun kysyin. Sun mies taitaa olla yks näistä teeskentelijöistä! :D

Ei meistä kummankaan tarvitse teeskennellä. Välillä on niitä kertoja että päivän aikana on jo jokusen kerran jyystetty niin sitten ei vaan enää irtoa ja lopetetaan kesken. Eipä siinä sen kummempaa :)

siis eihän miehiltä aina tule siemensyöksyä vaikka saisivatkin orgasmin. itse en ole ikinä tällaiseen törmännyt mutta monesta eri lähteestä lukenut tästä. joten sinänsä siis ei ole ongelma feikata sitä.

Kyllä yhdynnässä jos mies saa orgasmin, tulee spermaa. Runkatessa ei pakosti. Näin sanoo mun mies, kun kysyin. Sun mies taitaa olla yks näistä teeskentelijöistä! :D

hmm.. kirjoitin "eräs mies kertoi joskus" eli ei oma mies ;) ja kyllä mun mieheltä joka kerta on tullut kun hänen kanssaan seksiä olen harrastanut :D mutta minua kiinnostikin juuri tuo, että miten mies teeskentelee orgasmin yhdynnässä.. nih kuules :D

Joskus on kännissä tullut teeskenneltyä kun ei ole jaksanut väsyneenä pumpata ikuisuuksia eikä akan kiljumistakaan laskuhumalassa viitsi kauaa kuunnella. Selvin päin ei kyllä ole ongelmia, päinvastoin.

Yhteistyössä