Mä olen sen verran laiska, että teen joulutortut valmiista taikinalevyistä. Just laitoin tämän vuoden ekat tortut uuniin paistumaan.
Likka laittoi hillon, vähän meni sivuun joissakin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:valmiista levyistä. Niissäkin on suuria makueroja..
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:valmiista levyistä. Niissäkin on suuria makueroja..
mikä on paras?
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:valmiista levyistä. Niissäkin on suuria makueroja..
mikä on paras?
Itse tykkään niistä pahvilaatikoihin pakatuista Myllyn parhaan voitaikinasta. tortut kohoaa suuriksi ja maistuu hyvältä. Sunnuntailla taas tortut jää pieniksi käppäröiksi, eikä ole edes hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:valmiista levyistä. Niissäkin on suuria makueroja..
mikä on paras?
Itse tykkään niistä pahvilaatikoihin pakatuista Myllyn parhaan voitaikinasta. tortut kohoaa suuriksi ja maistuu hyvältä. Sunnuntailla taas tortut jää pieniksi käppäröiksi, eikä ole edes hyvää
Myllyn parhaasta mekin tehdään nyt joulutorttuja.