A
Aamukaste
Vieras
Elämämme olisi nyt mahdollista edetä kahdella eritavalla ja olen näitä asioita pyöritellyt yksin ja miehen kanssa... Puolensa on molemmissa, mutta toivoisin rakentavia kommentteja teiltäkin, miten te tekisitte
? Tietysti elämääni ei voi elää kukaan muu, mutta voihan kommetteja kuunnella
!
Vaihtoehto 1.
Olen 38v, meillä on molemmilla työpaikat, oma koti ja kuusi tervettä lasta ikähaarukalla 16-5v. Aikaa on nyt harrastaa ja liikkua, kun kuopuskin jo vähän "isompi". Haaveilen ammatinvaihdosta, jota mieheni tukee 100%. Lähtisin opiskelemaan opintovapaan turvin itselleni tyystin uuden ammatin ja irtisanoutuisin vakityöstäni. Työnsaanti uudella alalla on taattua ja työ olisi minulle todella mielekästä.
Vaihtoehto 2.
Alkutiedot täysin samat, mutta haaveilen myös iltatähdestä...
Uudelle tulokkaalle olisi ihan toisella lailla aikaa, kun isommat olisivat koulussa ja nykyinen kuopus kerhossaan. Saisin ihanan tauon työstäni, hoitaisin jälleen kotia ja perhettä. Pitäisin hoitovapaata ja nauttisin kasvavista lapsistani.
Hoitovapaan jälkeen lähtisinkin kouluun ja opiskelisin itselleni täysin uuden ammatin. Eli lopputulos tässäkin olisi ihan sama kuin ensimmäisessä vaihtoehdossa, mutta päämäärään päästäisiin "pienen mutkan" kautta
!
Molemmat vaihtoehdot ovat houkuttelevia ja kiinnostavia... Mies suostuu iltatähteenkin ihan kympillä, vaikka on onnellinen näinkin
Voi kun näkisi molemmista vaihtoehdoista sellainen näyn, että miltä elämä näyttää niissä esim. 5v päästä
Vaihtoehto 1.
Olen 38v, meillä on molemmilla työpaikat, oma koti ja kuusi tervettä lasta ikähaarukalla 16-5v. Aikaa on nyt harrastaa ja liikkua, kun kuopuskin jo vähän "isompi". Haaveilen ammatinvaihdosta, jota mieheni tukee 100%. Lähtisin opiskelemaan opintovapaan turvin itselleni tyystin uuden ammatin ja irtisanoutuisin vakityöstäni. Työnsaanti uudella alalla on taattua ja työ olisi minulle todella mielekästä.
Vaihtoehto 2.
Alkutiedot täysin samat, mutta haaveilen myös iltatähdestä...
Hoitovapaan jälkeen lähtisinkin kouluun ja opiskelisin itselleni täysin uuden ammatin. Eli lopputulos tässäkin olisi ihan sama kuin ensimmäisessä vaihtoehdossa, mutta päämäärään päästäisiin "pienen mutkan" kautta
Molemmat vaihtoehdot ovat houkuttelevia ja kiinnostavia... Mies suostuu iltatähteenkin ihan kympillä, vaikka on onnellinen näinkin