Tehdääs tähän sinkkujen pino! :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla ei oo ikinä oo ollut ongelmaa löytämisessä...Miehet tulee juttelemaan milloin missäkin ja ehdottelemaan treffejä ym. Tällä hetkellä oon varattu kahden lapsosen äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraillen:):
No mulla ei oo ikinä oo ollut ongelmaa löytämisessä...Miehet tulee juttelemaan milloin missäkin ja ehdottelemaan treffejä ym. Tällä hetkellä oon varattu kahden lapsosen äiti.

Mulle ei tule kuin baareissa, laivalla tms. paikoissa, mutta eipä ole vielä löytynyt :|.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
:wave:

Mistä niitä miehiä oikein voi löytää? :whistle: Pitäisi varmaan vähän laajentaa ympyröitä :D

nyt tälläkin hetkellä su pitäis olla terassilla tai biitsillä tai muuten vain hengailla jossain muualla

SIIS IHAN MISSÄ TAHANSA MUUJALLA KUIN KAKSPLUSSAN PALSTALLA!!!

täältä ei näet sulle miestä löydy. on todella kummallista että hengaat täällä. saat varmasti heittää parisuhdeunelmalle piutpaut tällä pelillä. sun paikkas ei ole todellakaan täällä, tää on vanhojen pierujen hiekkkis, ei täältä onnea etsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vanha pieru:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Mistä niitä miehiä oikein voi löytää? :whistle: Pitäisi varmaan vähän laajentaa ympyröitä :D

nyt tälläkin hetkellä su pitäis olla terassilla tai biitsillä tai muuten vain hengailla jossain muualla

täältä ei näet sulle miestä löydy. on todella kummallista että hengaat täällä. saat varmasti heittää parisuhdeunelmalle piutpaut tällä pelillä. sun paikkas ei ole todellakaan täällä, tää on vanhojen pierujen hiekkkis, ei täältä onnea etsitä.

no saa täällä hengata kunhan hengaa tosian myös muualla... esim salilla, lenkillä, töiden paristakin löytää miehiä jne =)

Kai mä sinkku oon. Tai jotain sinne päin. En ainakaan kovin varattu tällä hetkellä. :D Miehiä löytää parhaiten netistä, minun mielestäni. Olen löytänyt ainakin uskomattomia kavereita netistä ja sitten heidän kauttaan aukeaa suurempi piiri...

täällä :wave:
ennen ei oo ollu ongelmaa miehen löytämisessä.
nyt on mutta se saattaa kyllä johtua siitä ettei tuu missään käytyä :D
ja nyt kun on lapsi,tulee katteltua vähän toisella tapaa noita ukkoja :saint:
(ja tolla meinaan vaan sitä että jos mies on kova käymään baareissa,ramppaa siellä siis viikonloput eikä viihdy kotosalla niin hän ei ole mun tyyppinen ihminen)

eikä mulla oo erityistä hinkua ketään tähän ettiä,tulee sitten kun tulee,jos tulee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vanha pieru:

No hah. Ei kai kukaan 24/7 voi olla miehiä iskemässä? Ja tuskin kukaan täällä palstalla on siksi, että täältä luulee miehen löytävänsä?
On elämässä muutakin kuin miehet, vaikka parisuhdetta toivoisikin.

Ja mä en kuulu tähän pinoon
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:

vaikka yh ei voi kuulemma sinkku ollakaan....

Ai jaa? :D
Mä oon kyllä siitä merkillinen sinkku-yh, että en edes halua miestä vaivoikseni.

juu en mäkään en tod... mut joku *viisas* joskus sano että sinkku on sellanen joka asuu yksin! ei siis lastenkaan kanssa... mut väliäkö tuolla

Yhteistyössä