Teidän 5-vuotiaiden neuvolatarkastus tekstit ja koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
5-vuotias poika 119cm ja 24,3kg.

" Kasvaa tasaisesti. 5-vuotiaam lene tehtävissä kaikilla osa-alueilla taitava poika. Suoritti tehtävät alle 20minuutissa! Reipas, omatoiminen, hyvät yhteistyötaidot. Puhe selkeää, ei äännevirheitä. Näkö ja kuulo norm."

Ette usko miten ihanalta tuntuu saada tällainen teksti, kun ensimmäiset 2 elinvuotta kuljettiin magneetissa ja tiesmissä lapsenneontakuullavammainen testeissä! Kaikki vaan siksi, että hän oli lääkärien mukaan liian iso kokoinen, vaikka kaikki testit oli aina normaaleja. Sit meitä syytettiin ties mistä, kun sattui jollain sairaalareissulla oleen sormanpään kokoinen mustelma otsassa! Kun eihän tuon ikäiset tietenkään satuta itseään. Sit olin niin huolehtivainen et tein kodistamme suunnilleen pehmustetun tavarattoman tilan. Aina lapsessamme muka joku mätti. Eipä mätä enää! Tai ei ole mättänyt moneen vuoteen, kun luovuttivat lopulta. Tuntuu aina niin hyvältä saada tämmöistä tekstiä.

Ja nyt joku alkaa haukkua et moitin lääkäreitä turhaan. Kyllä he lopulta myönsivät, jos kyseessä olisi ollut normaaliäiti ei näin paljon olisi tutkittu, mutta rankan menneisyyteni takia he syyllistivät minua ja epäilivät et olen raskaudenaikana vetänyt ties mitä vaikka testitkin otettiin.

Yhteistyössä