Teidän astiasto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusiksi meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummoastioita :D Kirppareilta, sukulaisilta ja tuttavilta, huutonetistä.

mummo.jpg

Muumia löytyy täältäkin ja Teemaa. Aikanaan ehdin ostaa neljälle Arabian Uhtua-sarjaa, mutta sen valmistus lopetettiin ennenkuin ehdin ostaa loput astiat :/ Lumi on myös minusta kaunis, vaikkei sitä olekaan meillä.

Hieman karsastan tuota valkoista väriä. Ehkäpä meillä on ollut hieman mummomaiset astiat ennen ;). Nyt tosiaan etsin pelkistettyä ja ajatonta ilman prameiluja. Juhlavampiin tilaisuuksiin on sit omat astiat erikseen.

Villeroy&Boschin valkoiset lautaset (en muista nimeä), iittalan koko lasit sekä primavera kahviastiat. Lisäksi löytyy muumimukeja.. Villeroyt on tuotu ulkomailta, lasit on prismasta ja iittalan tehtaanmyymälästä, primaverat citymarketista.

Arkiastioina valkoinen Teema, lisäksi vähän turkoosia Teemaa. Lasina kirkas Aino Aalto.

Koko-sarjasta kahvimukit ja kulhot, lähes kaikki eri värit, saa ihanan värikkään kattauksen.

Parempina astioita Arabian Satumetsä lautaset yhdistettynä valkoisiin Koko-teemukeihin asetteineen. Sekä Villeroy&Bochin New Wave astiasto.

KAhviastiastot: Villeroy & Boch New Wave ja Ivoire, Lumi, Koko ja teema. Ruokailuastiat pitäisi uusia...Teemaa on tällä hetkellä, mut jotain muuta pitäs saada tilalle...ehkä noita Ivoireja :)

Meillä on Pentikin Aino sarjaa kahvikuppeja kakkulautasineen sekä ruokalautasia. Ollaan saatu osa häälahjaksi ja osa itse ostettu. Lisäksi löytyy Arabian Uhtua sarjaa kahvikuppeina ja lautasia. Uhtua sarjan kahvikupit olen ostanut uutena ja ruokalautaset huutiksesta.

[QUOTE="Myy";26044773]Muumia löytyy täältäkin ja Teemaa. Aikanaan ehdin ostaa neljälle Arabian Uhtua-sarjaa, mutta sen valmistus lopetettiin ennenkuin ehdin ostaa loput astiat :/ Lumi on myös minusta kaunis, vaikkei sitä olekaan meillä.[/QUOTE]

Hei! Mä olen kerännyt Uhtua-sarjaa ja niitä astioita on aika paljon. Nyt haluaisin jotain uudempaa tyyliä sen rinnalle. Onko teillä ideoita, mitkä astiat sopisi Uhtua-sarjan kanssa?!

Teemaa kaapissa ja nyt käytössä 24 ruoka- ja kahviastiastona valkoinen ja vihreä. Lisäksi taikaa ja satumetsää, yhdistyy mun mielesyä ihan nätisti valkosen 24:sen kanssa.

Joku Ikean edullinen, oisko ollut näitä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10057067/

12 hengen astiasto (matalat lautaset, syvät lautaset, pikkukipot) muutamalla kympillä joku vuosi sitten, eikä ole tarvinnut istua paskajäykkänä pelosta kun lapset käyttää astioita :D Yksi lautanen on reunasta lohjennut, mutta niin voi käydä jos pudottaa astian jääkaapista.

Yhteistyössä