Teillä ei taida oikeasti olla mitään käsitystä siitä, miltä esim. 80kg nainen näyttää tai minkä kokoinen on vaatekokoa X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wilma"

Vieras
Ihmettelen siis suuresti, että tällä palstalla veikataan kaikenmaailman megaläskien painoksi aina todellisuutta varmaan 30kg vähemmän. Toki riippuu ruumiinrakenteestakin. Osa voi painaa paljon ja näyttää paljon hoikemmalta, jos paino on tasaisesti jakautunut. Jos sattuu olemaan onnekas, eikä vatsaan/vyötärölle keräänny läskiä, niin voi olla huoletta kymmenenkin kiloa ylipainoinen ja näyttää hemmetin hyvältä.

En tiedä tämän naisen pituutta, mutta jos nyt oletetaan olevan vaikkapa 168cm, niin siihen pituuteen nähden varmaan tämä painaa noin 80kg.

Khloe Kardashian Wears Slimming Striped Dress in L.A. (PHOTOS)

Esim. nämä naiset ovat jo aivan reilusti yli sata kiloa painavia

Its never too late: Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet

No mitä väliä?
Oma paino on alle 50kg, niin joo, myönnän että en oo kovin hyvä erottelemaan, minkä verran muut painaa. Ja kuka on yli tai alle 100kg. Ei sillä että hirveesti kiinnostaiskaan.

Joskus ihmettelen samaa. Mä painan itse 107kg. Mä luulen, että mua veikattaisiin täällä 80-90 kiloiseksi :D
Mutta kai se on niin, että toisten painoa on vaikea arvoida. Olen aina ollut itse lihava ja mä en taas osaa oikein arvioida, miltä näyttää 50 kloinen tai 70 kiloinen

[QUOTE="Lissu";29069163]En kyllä usko että Khloe Kardashian painaa yli 80 kg? Itse olen selvästi pyöreämpi ja painan 71 kg, pituutta on tosin vaan 162 cm mutta silti.[/QUOTE]

Mua on usein verrattu, että olen ihan saman kokoinen, kuin Khole. Jos vertaan meidän kuvia vierekkäin, niin me ollaan kyllä aikalailla ihan saman kokoisia. Mulla on pienempi peppu, mutta hiukan paksummat pohkeet. Mä olen 168cm ja painan 82kg.

Minä ainakin suhteutan omaan painooni. Ruumiinrakenteet vaikuttaa niin paljon.

Olen 170 cm pitkä ja minulla on kuvia itsestäni 60 kiloisena ja 85 kiloisena. Nyt painan 73 kg. Niiden perusteella arvioin kuvat täällä.

Mun kroppa on aika lailla samaa luokkaa kuin tuossa ekassa kuvassa ja mitat on 168cm/64kg. Eli äläpä höpise. Kyllä normaalipainoisellakin voi olla aika runsaat kurvit ja ihan silkkaa läskiäkin.

[QUOTE="Lissu";29069163]En kyllä usko että Khloe Kardashian painaa yli 80 kg? Itse olen selvästi pyöreämpi ja painan 71 kg, pituutta on tosin vaan 162 cm mutta silti.[/QUOTE]

Samaa ihmettelin,itse olen juurikin 168 ja painan vähän yli 60kg ja näytän kyllä ehkä hiukan pulleamalta kuin tuo.

[QUOTE="Vieras";29069199]Mun kroppa on aika lailla samaa luokkaa kuin tuossa ekassa kuvassa ja mitat on 168cm/64kg. Eli äläpä höpise. Kyllä normaalipainoisellakin voi olla aika runsaat kurvit ja ihan silkkaa läskiäkin.[/QUOTE]

Miten ne kurvit nyt tähän liittyy? Mullakin on kurveja ja mitat 166/54. Olen kurvikas. Siitä huolimatta painan reippaasti vähemmän, kuin khloe. Kyllä hän painaa varmasti noin 80kg.

[QUOTE="jaahas";29069187]Minä ainakin suhteutan omaan painooni. Ruumiinrakenteet vaikuttaa niin paljon.

Olen 170 cm pitkä ja minulla on kuvia itsestäni 60 kiloisena ja 85 kiloisena. Nyt painan 73 kg. Niiden perusteella arvioin kuvat täällä.[/QUOTE]

Tästä voi kyllä löytyä selitys siihen mitä ap ihmetteli. :) Ehkä sitä aina kuvittelee toisen painon sen mukaiseksi, miltä itse näyttäisi saman painoisena. Jos mä painaisin 80 kg niin mun pituudella ja vartalon muodolla olisin jo mallia tankkeri, ei puhettakaan tuollaisesta kuin miltä Khloe Kardashian näyttää tuossa kuvassa...

Riippuu täysin mistä se kroppa koostuu ja miten kilot kertyy.
Olen 163/60kg ja näytän kyllä pienemmältä kuin Khloe (valokuva, ei oma mielikuva).
Mutta siis, ei yhtään huonon muotoinen tuo misu silti ole, tosi edustavasti on paino kertynyt. Itsellä kertyy aina vatsaan kaikki ylimääräinen niin saa kyllä olla tarkkana.

Juu, eiköhän Khloe paina varmasti yli 70kg, valokuvat välillä huijaa, helposti voi olla 80kg.

Omat mitat 167/61 ja olen hoikka, kokoa 36/38 useimmissa vaatteissa. Selvästi hoikempi olen kuin Khloe, mutta toisaalta olen kyllä tasapaksumpi :) Hänellä kilot sijoittuu hyvin :p

Nä mä olen ihan normaalin, jopa hoikan näköinen vaikka painan 92kg. Onhan mulla kyllä pituuttakin 174cm joten paino ei kerro juuri mitään. Musta ollaan Khloen kanssa hyvin saman tyyppisiä kropaltaan, joten uskon Khloen painavan noin 80kg.

Tunnustan että ei o mitään käsitystä. Itse olen pituudeltani 160cm ja osaan sopeuttaa painon vain tuohon varteen (esimerkkinä esim. saman pituinen äitini, joka painaa 80kg). Tiedän miltä minun pituiseni näyttää 47 kiloisena ja tiedän miltä minun pituiseni näyttää 60 kiloisena, tai kaikkea siltä väliltä. Se miltä pitempi ihminen näyttää tai lyhyempi minkäkin painoisena, niin en kyllä yhtään osaa arvioida. Tosin onko sen nyt niin väliksikään/tarpeellistakaan?

Tuota painon arvioimista vaikeuttaa kovasti se, että ihmisiä on kovin erimittaisia ja mallisia. 80kg 160 cm tai 175 cm varressa näyttää tyystin erilaiselta. Minua on siunattu X-mallisella kropalla, jossa kaikki kilot menevät suhteellisen tasaisesti. Monesti esimerkiksi omenavartaloiset näyttävät lihavammilta kuin oikeasti ovat sen takia, että kaikki rasva on näkyvissä vyötäröllä.

kyllä varmasti painaa yli 80kg... Ite oon 167cm ja painan 69kg, mutta en ole siltikään lähellekkään noin iso kuin Khloe. Lihava olen, mutta en sentään noin paljoa... :/ Ainoa, että jos Khloe on alle 150cm, niin uskon että painaa alle 80kg. :D

ite olen 15v, ja semmoset 80 kiloa on, eli ikäisekseni aika vitun ylipainoinen. toivon että vielä joskus otan itteeni niskasta kiinni ja teen asialle jotakin, sitä odotellessa

Yhteistyössä