Teille rakkaat enkelini <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2 enkeli lapsen äiti.<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2 enkeli lapsen äiti.<3

Vieras
Oli kaunis kevätpäivä kun sain tietää sinusta, kun testi näytti kahta viivaa, olin onnellinen. Kului 9 ihanaa viikkoa kun sain kantaa sinua rakas sisälläni. Mutta sitten koittikin päivä jolloin kaikki ei ollutkaan niin hyvin kuin halusin sen olevan. Enkeli oli tarttunut sinua kädestä kiinni... Enkeli vei sinut taivaan suojaan. Siellä sinä vilkutat äidille ja isille. En voinut käsittää...Kului noin puoli vuotta kun testi osoitti jälleen kaksi viivaa. Olin arasti onnellinen...Mutta pelko kavalsi sieluani silti...Ja taas jälleen juuri kun aloin iloiti ja olla onnellinen,enkeli päätti ottaa sinut siskosi tai veljesi mukaan taivaan suojiin. Siellä te katsotte äitiä ja isää ja suojelette meitä.
Viime syksynä sitten testi osoitti taas kaksiviivaa. Hypin riemusta. Päätin että nyt en anna sinua enkelin käsiin. Odottaminen alkoi..9 ihanaa kuukautta ja toukokuun loppupuolella sain sinut syliini. Sinut ihanan pienen prinsessani. Olit täydellinen. Veljesi tai siskosi saavat olla ylpeitä sinusta. Siellä he suojaavat nyt meitä, koko perhettä.
Meillä on ikävä teitä, 2 enkeli lasta.<3

Rakas Herra, tapahtukoon sinun tahtosi.
Lapsi tuottaa niin paljon iloa,
että antaudumme tuskaan.
Suojaamme häntä hellyydellä,
rakastamme niin kauan kuin voimme.
Olemme ikuisesti kiitollisia onnesta,
jonka tunnemme.
Mutta enkelit kutsuivat
heitä ennen aikojaan.
Kestämme urheasti katkeran surun'
ja yritämme ymmärtää.

Niin kaunista, niin surullista, ja valitettavasti niin todellista. Mutta tässä sinun sylissäsi olevassa kauniissa elämän helmessä elää sisaruksetkin, ja uskon että pienoikaisellasi on monta suojelusenkeliä jotka kannattelee häntä elämä polulla, vahtii hänen askeleita, ja silittelee pienen sydäntä.

mä en ymmärrä että alkuviikoilla keskenmenona vuotaneet ovat enkelilapsia!

ennemminkin ymmärrän jos käytetään tuota nimitystä oikeista vauvoista, jo pitkillä viikoilla kuolleista tai täysaikaisista

Tänään, 19:15
jaa no (vierailija)

ennemminkin ymmärrän

hiton hönötintti!tottakai ne on lapsia. niillä sydän sykkii ja niissä on sielu!!

Ja kaikista kurjinta on, ettei kohtuun/vauvana kuolleista tule enkeleitä, ainakaan raamatun mukaan... Enkelit syntyvät enkeleiksi, eivät ole missään vaiheessa ihmisiä. :(

ei noilla viikoilla sikiö ole vielä mikään enkelilapsi. tottakai se on surullista kun saa keskenmenon, muutei sikiö ole vielä lapsi silloin, ei siis alkuunkaan elinkelpoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa no:

ennemminkin ymmärrän jos käytetään tuota nimitystä oikeista vauvoista, jo pitkillä viikoilla kuolleista tai täysaikaisista

kyllä minun mielestäni nekin on enkeleitä. mielestäni aika ilkeästi sanottu, toki jokanen ajattelee asian eri tavalla. todella kauniisti kirjoitettu 2 enkelin äiti.

Voi jestas, kun on taas empaattisia mammoja liikenteessä! Mitä se teidän persettä kutittaa vaikka joku sanois kuollutta sammakkoonsa enkelilapsekseen??
Miksi aina täytyy oikein yrittää saada toiselle paha mieli??

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Voi jestas, kun on taas empaattisia mammoja liikenteessä! Mitä se teidän persettä kutittaa vaikka joku sanois kuollutta sammakkoonsa enkelilapsekseen??
Miksi aina täytyy oikein yrittää saada toiselle paha mieli??

...etenkin kun tällä ap:lla on jo valmiiksi paha mieli.

Yhteistyössä