Tein ADD testin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dina

Vieras
Ja tulos oli 21 pistettä, kun 16 ja yli viittaa tuo testin mukaan ADDhen.

http://psychcentral.com/quizzes/adultaddquiz.htm

Minkälaisia tuloksia saatte?
Mitä hoitoja AADhen on? Mihin minun pitäisi ottaa yhtetyttä?

Minulla on virallinen adhd ja siihen lääkitys. Käy vaikka adhd-aikuiset.org sivuilla tutustumassa aiheeseen.

Netti-testi ei oikeasti paljoa kerro.

Mä en jaksa tehdä testiä, mutta mulla on diagnoosi.
Concerta resepti on, mutta harvoiun mä sitä nykyään käytän. Alkuun käytin, kun opettelin elämään ihmisiksi. Nykyään se on semmoinen apu, että aina kun elämä lipsahtaa, niin ooetellaan taas ihmisten tavoille lääkkeen kanssa.
Suurin ja paras ja toimivin hoito on ihan vaan tieto asiasta. Pääsee eroon ahdistuksesta ja masennuksesta, kun tietää, että "tyhmä-laiska-saamaton-oireyhtymään on joku oikea syy ja tidon avulla voi oppia tapoja toimia arjessa turhautumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja dina:
Olen lueskellut taas lisää ja vastaan inattentiivia add persoonaa melko hyvin. Siis voi vttu, kaikki loksahtaa paikoilleen

Jos englanti taipuu, niin suosittelen kirjaa Attention deficit disorder : the unfocused mind in children and adults / Thomas E. Brown.

Alkuperäinen kirjoittaja dina:
Ottaa päähän kun tuo ei pääse rekisteröitymään tuolle adhd aikuiset sivustolle. Jospa foorumin ylläpito pian heräisi.

Mä oon odottanu sieltä sitä vahvistus(vaimikäsenyoli) sähköpostia jo muutaman viikon... :/

:whistle: 19 pistettä. Täytän tässä samalla työhakemusta, lykkään kursseille ilmoittautumista ja pyrähdän välillä täällä+hoidan eläimiä ja keittelen teetä kaikkea vuorotellen.
Olen aiemminkin ajatellut että joku keskittymiskykyä helpottava pilleri olisi apu mutta pitäisiköhän oikeasti tehdä asialle jotain?