Tein alkuvuodesta lupauksen ruokaremonttiin, koska painan 113kiloa ja tässä se nyt on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TONNIKEIJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TONNIKEIJU

Vieras
laadittuna. meni 2kk tämän työstämiseen, jotta siitä tuli sellainen, jota jaksan noudattaa.

aamupala: kananmuna ja pekonia/nakkia..lasi vettä ja lääkkeet

lounas töissä: ruokaisa salaatti (oliviöljyä loraus) ja 2 viipaletta Uotilan täysjyväruisleipää. Motti vettä.

välipala: kahvi

päivällinen kotona: kananmuna, kanaa tai lihaa tai kalaa, keitetyt kasvikset
iso lasi vettä

iltapala. Uotilan ruisleipä + salaatinlehti,kinkku ja kurkkua sekä kupillinen teetä tai kaakaota

Tavoite on vuoden lopussa painaa 65kiloa !

MITÄS LUULET?

Aamupalalta jättäisin pekonit ja kananmunat pois, tilalle ruisleipäpalanen ja vaikkapa jogurttia.
Välipalalla joku hedelmä tai marjoja tms.
Muuten kuullostaa ihan ok.

Kyllä mä jättäisin pekonit ja munat aamiaiselta pois ja söisin puuroa/leipää ja jogurttia. Salaatit kyllä ok. Luulen että aika tiukka dietti on, pidähän kuitenkin joskus herkkuhetki!
Onnistumisia!

ystäväni laihdutti 800 kcal dieetillä 35 kg puolessa vuodessa.ei jaksanut enää sitten ja kilot lkorkojen kanssa takasin.itselläni mennyt moisen määrän laihduttamiseen nyt 5 vuotta...joten mitä nopeammin pudotat,sitä varmemmin tulee kilot takas!tsemppiä sulle!!ei ole tosiaankaan terveellistä.liian vähän ruokaa päivässä

muista että vihanneksia ja vähäkalorisia kiisseleitä voit syödä niin paljon kun jaksat ilman lihomista,
painonvartijoiden kielellä sanottuna pisteittä.

Äkkiseltään näyttää aika vähältä päiväkohtainen määrä, elimistön pitää saada tarpeeksi energiaa myös laihtuakseen, muuten paukahtaa säästöliekki päälle eikä lähde mitään!

Jos kerran haluat karpata, niin enemmän rasvaa ja vihanneksia päivään! Ja karpatessa on kyllä tarkoitus syödä niin paljon kuin on tarvista(lue, ei siis saa olla nälässä) ja noi ruuat on kyllä aika vähän...

Musta tuo ei kuulosta oikein toimivalta... ja tuo tavoite on ihan hullun vaativa: sun pitäis laihtua pyöreästi 50 kiloa 10 kuukaudessa, siis 5 kiloa kuukaudessa, mikä tarkoittaa yli kilo viikossa. Järkevä laihdutustahti on noin puolet vähemmän, siis n. 500 g/viikko.

Sinuna lisäisin ruokavalioon kasviksia ja hedelmiä paljon, pekonit ja kananmunat sun muut härvelit pois. Kannattaisi myös syödä sen 5 kertaa päivässä, välipalalla siis muutakin kuin kahvia.

Mutta että onnea ruokaremonttipäätökseen - ja hirmusti tsemppiä!

aamupalalla on aika paljon proteiinia ja rasvaa.. kannattaisi ennemmin satsata hitaisiin hiilihydraatteihin ja proteiiniin. Eli esim. puuroa, leipää, kinkkua ja vaikka muutama hedelmä tai jugu.

Ja sitä paitsi, voit syödä vaikka 6 kertaa päivässä, pisin väli syömisillä saisi olla 3 tuntia, jotta sokerit pysyy balanssissa! Jos sokerit romahtaa, niin siitä seuraa niitä repsahduksia.

Ehkä vähän niukka dieetti. Pekinia pidän työläänä kaverina ja siinä on plajon suolaa. Karppaajakaverini syö aamuisin bulgarian jugurttia. Tuohon systeemiin voisit lisätä pähkinöitä ja vihanneksia. Vaihtelua saa erilaisista juustoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä jättäisin noi ruisleivät pois ja paistaisin voissa kasvikset (vihreitä kasviksia). Hiilarit vähille ja rasvat ja protskut kunniaan, ja varmasti tippuu paino.

Mistä mä saan kuitua, jos jätän ruisleivän pois?

Kalorimäärä tulee hoidettua sillä,että lasken ohessa pisteitä. Syön siis niin paljon että pisteet riittää!

Hedelmiä pitää ehdottomasti lisätä tuohon ruokavalioon. Aamiaisen ja lounaan väliin esim omena,ja iltapäivällä ennen kahvittelua myös hedelmä niin verensokeri pysyy tasaisena, samoin aineenvaihdunta eikä tule niin herkästi lipsuttua kahvileipiin ynnä muuhun makeaan. Aamupalalle lisäisin niitä kuituja, täysjyväleipää johon kevytjuustoa, kalkkunaleikettä, kasviksia päälle.
Tsemppiä! YOU CAN DO IT!

laihdutan Xtravaganzan avulla. helppoa: 3 pussia päivässä ja saan kaikki tarvitsemani ravintoaineet. Keho menee ketoosiin ja nälkä ei vaivaa enää muutaman päivän jälkeen.

t. -15 kiloa kuukaudessa

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
laihdutan Xtravaganzan avulla. helppoa: 3 pussia päivässä ja saan kaikki tarvitsemani ravintoaineet. Keho menee ketoosiin ja nälkä ei vaivaa enää muutaman päivän jälkeen.

t. -15 kiloa kuukaudessa

Jojo-ilmiö ei pelota?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

t. -15 kiloa kuukaudessa

Jojo-ilmiö ei pelota?

Taitaa olla mainostaja...

Yhteistyössä