tein elämäni surkeimman kakun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja et tällaista!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

et tällaista!

Vieras
:'(
Siitä tuli liian korkea ( omaa tyhmyyttä ) ja marsipaania oli aiiiiiiivan liian vähän, siis samaa väriä. Joutu tekee sellaisen suurinpiirtein seinää heitetyn näköisen siitä, kahdesta eri väristä. Paikkailun jälkiä siellä täällä ja kinuski tuskin kovettuu siihen päälle. No saapahan porukat huomenna naurut. Ja ensi kerralla tiedän kuinka paljon marsipaania tarvii. Olen siis seuraavalla kerralla vähän viisaampi :D Mut kyllä itku pääs ku ei mikään onnistunu. Kerroksetkin lähti leviämään ku jokisen eväät, prkl :kieh:

Ja tuota kinuskia ei siis pitäny laittaa ku koko kakku piti peittaa marsipaanilla, mutta kun se ei riittäny niin mä otin sen marsipaanin pois siitä päältä ja länttäsin sivuille ja kinuski sit päälle :snotty:

*huokaa syvään* Taitaa kakku huomenna lentää roskiin!

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
:hug: ei se makua haittaa, kinuski on hyvää!! ton takia mä ostan kakkuni valmiina :saint:

Mä en tykkää valmiskakuista, tai no en tykkää kakuista ollenkaan :D Mutta siis. ihan ekaa kertaa käytin marsipaania ja sen kyllä huomas :laugh:

Facebookin Ei menny niinku Strömsössä -ryhmän perustaja kaipaa jo ylläpitoapua
http://www.kaleva.fi/uutiset/facebookin-ei-menny-niinku-stromsossa-ryhman-perustaja-kaipaa-jo-yllapitoapua/849369

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No jos maku korvais ulkonäön. Tarjoile se vieraille hämärässä kynttilänvalossa;)

Täytyy toivoa niin. Ja onneksi mä tarjoan sitä vain mun vanhemmille ja toiselle siskolle niin ei sen niin väliä varmaan että miltä se näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Facebookin Ei menny niinku Strömsössä -ryhmän perustaja kaipaa jo ylläpitoapua
http://www.kaleva.fi/uutiset/facebookin-ei-menny-niinku-stromsossa-ryhman-perustaja-kaipaa-jo-yllapitoapua/849369

Peesi. Liity tähän ryhmään ja käy kattomassa niitä kuvia siellä, ni tulee ehkä vähän parempi mieli ku tajuut ettei hirveen monella muullakaan mene ihan putkeen nää hommat.

Nimim. kaksi kuivakakkua hajottanut irrottaessa silikonivuoasta viikko sitten :ashamed:

Yhteistyössä