Ostin tänään meidän pikkuneidille 25 kokoiset Viking Gore tex kengät talveksi alekorista.Kengillä oli hintaa 30e ja lähtö oli 65e. Vähänkö oon tyytyväinen, sillä oon katsellu juuri noita kenkiä huutiksestakin, mutta käytetyilläkin on pikkusen hintaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Munkin täytyy kehasta! Mä ostin viime keväänä vikingin goret 20?, alekorista tietty.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Munkin täytyy kehasta! Mä ostin viime keväänä vikingin goret 20?, alekorista tietty.![]()
Kävitkö Citymarketissa? B)
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Munkin täytyy kehasta! Mä ostin viime keväänä vikingin goret 20?, alekorista tietty.![]()
Joo!!!!!
Oltiinko penkomassa samaa alekoria?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Munkin täytyy kehasta! Mä ostin viime keväänä vikingin goret 20?, alekorista tietty.![]()
Joo!!!!!
Voi olla. Turussa Kupittaan Cittarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Munkin täytyy kehasta! Mä ostin viime keväänä vikingin goret 20?, alekorista tietty.![]()
Joo!!!!!
Voi olla. Turussa Kupittaan Cittarissa?
En ollut kyllä siellä...
Ilmeisesti noi oli sit jokapaikas noin halpoja. Sillonkun mä ostin niin niitä oli tosi paljon. Meillä sellaset tummanpunaset goret... muita ei edes ollut.
Oho,olipas tosi edullinenAlkuperäinen kirjoittaja eeve:löysin reiman uuden vauvahaalarin 10 e, lähtö 60 e
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Minäpä löysin koululaiselle reiman puvun 60?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vikingin goretexit 29,90 ...
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vikingin goretexit 29,90 ...
Pitäiskö lähteä katsomaan löytyiskö meidän muillekkin lapsille kengät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vikingin goretexit 29,90 ...
Pitäiskö lähteä katsomaan löytyiskö meidän muillekkin lapsille kengät.
Odota huomiseen.Kaupat jo kiinni.Okei,huono vitsi..