Tein liian hyvää ruokaa.. uuuh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eineskalapuikot, ei todellakaan mitään gourmet-safkaa!

Mulla ei ole tapana tehdä gourmet-safkaa.

No et siinä tapauksessa eroa muista palstalaisista lainkaan!

Tällaset kommentit pelastaa mun päivän!

Tässä kirjottelee ihminen joka on olevinaan muita palstalaisia parempi ja silti alentuu kirjoittelemaan moisia! :D

ps: Kalapuikot on ihan sika hyviä!!

Mä krillasin mökillä aivan mielettömän hyvää evästä. Lapset söi ja vieraatkin lapset kehu...
Mut mitä teki aikuiset... haukku minut et sianlihapihvit ja maissintähkät eivät ole terveelistä ruokaa.
Itse mässäsivät sit limua ja sipsejä.

Sanottaisko et pikkusen ärsytti.

:/ :headwall:

Spagettia ja dolmiojauhelihakastiketta, mut illaksi meinasin äiskälle herkkuja: Salaatti jossa tomaattia, kurkkua, salaatinlehtiä, paistettua kanan rintafilettä ja sinihomejuustoa... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Meillä syötiin toisspäivänä paistettuja kalapuikkoja ja uusia pottuja :p Nyt uunissa muhii karjalanpaisti ja kohta meen laittaa uudet potut kiehumaan. Tarvii jo mahan täytettä... :whistle: Join ½lasia valkkaria ja tölkin koffia, tyhjään mahaan. Meni ihan päiväsievien puolelle :laugh:

:D

jee, kotona on pakkasessa kalapuikkoja.. tänään kyllä syödään vielä toissapäivänä tekemääni makkarasoppaa kun pääsen töistä... mutta noita uusia perunoita vois kyllä ottaa vaihteeks kalapuikkojen kanssa valmismuusin sijaan... joo, työssäkäyvä äiti ei välttämättä ehdi/jaksa miettimään mitään gourmee aterioita, ja kaikkia ei ole muutenkaan luotu hellan edessä seisomiseen.....

Yhteistyössä