Tein perjantaina jotain todella OUTOA !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymi

Vieras
Ajattelin jakaa nyt tän teille kun itseäni naurattaa vieläkin.

Riitelin exäni kanssa ehkä pahemmin kuin koskaan, ja olin niin raivona että oli pakko päästä pakenemaan (jota en koskaan aikaisemmin ole tehnyt). Nakkasin takin niskaan ja pari kaljaa laukkuun ja läksin ulos penkille istumaan. Siihen sitten tuli joku vanha mies, jonka kanssa juttelin siinä ehkä neljä tuntia, ja avauduin oikein kunnolla kaikista asioista. Ja sitten me puhuttiin jotain sotajuttuja..

Siitä sit kolmen aikaan yöllä ajattelin että lähden kotiin kun henkinen paha olo helpotti kun sai purkaa sydäntään. Olin juonut sen muutaman kaljan, ja matkalla kotiin vastaan tuli yksi nuorehko mies kebabrasian kanssa, ja arvatkaa kun mulla oli ihan törkeä nälkä.. Kysyin siltä sitten että joskos se haluais jakaa sen mun kanssa, ja kyl se halusi. Se asui siinä parin sadan metrin päässä, menin sit sen luokse ja pyöriskelin siellä ympäriinsä. Poltettiin yhet paukut ja jotain muuta, mut me ei juteltu mitään. Kumpikaan ei kysyny toisen ikää, nimeä tai mitään. Sit me mentiin nukkumaan, ja heräsin aamulla sen kainalosta. Poltin röökin ja sit sanoin moido ja lähin kotiin. :D :D

Et silleen.. en tiedä, te ette varmaan ymmärrä tätä tarinaa kun sen näin kertoo, mutta kyllä itsellä on vähän sellanen olo että mitä sitä onkaan tultu tehtyä..

Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:
Jos ei itsekontrolli toimi, niin tuo on malliesimerkki mitä ihminen tekee.

No höh. Joo, tunnustan kyllä että mulla hormonit vähän heittelee kun oon just pari kk sitten pillerit aloittanu, ei taida nää oikein sopia mulle.

Yhteistyössä