tein sitten valituksen ja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerttuli

Vieras
Tein valituksen HK:n ruokatalolle kun löysin broitsusuikaleista luunpalan syödessä. tein valituksen netissä ja laitoin kuvan luunpalasta. Nut tuli vastaus että pitäs lähettää se luunpala ja rasian kansi sinne. Heitin kyllä rasian roskikseen ja samoin luunpalan. Pussi on vielä täällä, mutta ei kyllä yhtään kiinnosta kaivaa sieltä alimmaisena olevia luunpalasta ja rasiaa!
Pitäskö vastata vaan että sorry, ne meni roskiin vai pitäskö oikeesti kaivella ne esiin? Luulis, että ois kuvakin riitättäny, ei siinä sanottu että pitää vielä säilyttää kaikki tuotteet....
Ei muuten, mutta tajtoo korvauksen, eli uusia broitsusuikaleita =)

Minä laitoin taffelille palautetta kun ostin kaksi sipsipussia ja molemmista osa sipsipallukoista oli ihan maustamattomia. tuli pyyntö laittaa pussit sisältöineen taffelille. mutta ne oli jo siinä vaiheessa kaatopaikalla...

vähän aikaa sitten soitin saarioiselle kun Broilersalaattipurkissa oli lihapullasalaattia..ei tarvinnu sentään lähettää sinne mitään, kaii sieltä joku hyvitys on tulossa

Mä lähetän reklamaation aina postitse ja liitän siihen mukaan reklamoinnin kohteen. Vuosi sitten lähetin lähes täysinäisen leikkelepaketin, jossa oli luunpalasia.

Mietin vaan perjantaina sitä postittaessani, että mahtaa joku reklamaatioitten käsittelijä saada naamalleen kivat tuoksut, kun aukaisee muutaman päivän lämpimässä seisseen leikkelepakettilähetykseni.

Luitko tuoteselosteen kunnolla? Kun just viime viikolla osti broilerin suikaleita ja huomasin tuoteselosteessa kohdan jossa luki jotain että saattaa sisältää luun osia..

mä oon jo 3vkoa sit lähettäny muumivaipan postis ja mitää ei kuulu!!kauankohan kestää saada palautetta??siis ensi pistin sähköpostii ja pyysivät lähettää vaipan ja nyt tosiaa ei mitää....aaarrrgggg

Mun mielestä tuossa tuoteselosteessa ei kyllä mainittu että voi sis. luunpaloja. Kaivoin vielä roskista, mutta ei sieltä luuta enää löytyny. Ainakin kolmeen kertaan käänsin ympäri. Lähetin sitten posti niille ettei luuta löydy enää...

olikohan tuon firman broikkusuikaleet mutta minullakin oli joskus keväällä luun pala. Laitoin ensin sähköpostia ja sen jälkeen sen palan plus eränumero ja muut tiedot ja sain 8 euron lahjakortin.
Niiden reklamaatioiden tarkoitus on sekä hyvittää asiakkaalle (vaikkakin meillä kyllä syötiin se broikkujuttu ihan tyytyväisenä) mutta myös kehittää toimintaa jotta virhe ei toistu ja siitä syystä pitää tietää mikä erä oli ja voivat katsoa miten se siinä erässä menikään pieleen.
mitä minä teen on se että laitan ensin sähköpostia tai soitan ja siihen asti säilytän tuotteen jos haluavat näytteen siitä vai riittääkö pelkkä kuvaus ja eränumero. Jos sinne ei mitään tarkempaa tietoa laittaisi eikä vaadittaisi niin sitähän voisi keksiä noita ihan miten vaan

Yhteistyössä