Teineillä jo nahkatakit ja tennarit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Näin tänään kaupungilla neljän tytön teinijengin. Kaksi tytöistä oli pukeutunut melkein täysin identtisesti, molemmilla musta nahkatakki, harmaa tuubihuivi, beige trikoopusero, mustat legginssit, valkoiset tennarit ja nahkalaukut, toisella ruskea ja toisella musta. Kolmas tyttö oli pukeutunut muuten samalla tavalla, mutta hänellä oli mustat korkokengät ja tuubihuivi taisi olla ruskea. Neljäs tyttö oli poikkesi kolmesta muusta siten, että hän oli ainut jolla ei ollut nahkatakkia mutta muuten hänenkin vaatteet oli samanlaiset kuin muilla eli tuubihuivi, mustat legginssit, valkoiset tennarit ja musta nahkalaukku.

Niin ja tietysti kaikki kulki takki auki, ja mittari näyttää meillä 0 astetta.

Normaalisti en kyllä kiinnitä huomioita ihmisten vaatteisiin, mutta noita tyttöjä en voinut olla huomaamatta ja se pisti niin pahasti silmään kun kaikilla samanlaiset ja väriset vaatteet, hauskaa :D

Mä en edes omista talvitakkia. Mä kuljen talvellakin kevättakki päällä ja nahkatakkia käytän ympäri vuoden. En myöskään omista yksiäkään talvikenkiä. Lyhytvartisilla mennään koko vuosi.

Jos pihalla on -20 niin mulla on esim. tuulitakki ja alla neuletakki.

Omilla tytöillä koko talven yli tennarit käytössä ja niin on näyttänyt aika monella muullakin olleen. Aikanaan vaadin laittamaan hattua päähän, ei ne niitä käytä kuitenkaan eli ihan turhaa... Suojaamattomista vatsoista ja selistä saatan huomauttaa, lyhytmallisten takkien heikkous. Kasvonsa nuo kyllä suojaa. Mutta kun muistaa omasta nuoruudesta, niin pipon päähän laittaminen olisi pilannut koko elämän...:D

No onko teillä ne nahkatakit sitten ns. Talvinahkatakkeja? Nuo mitä kaupungilla näkee joka toisen päällä, on ihan selvästi niitä kevät/syksy nahkatakkeja joita myydään Vero Modassa ja Jim&Jillissä ja näissä. En kyllä ite vielä tämmösillä ilmoilla semmosta laittaisi päälle, saatika että takki auki kulkisin tuolla. No, kukin tavallaan, mutta kyllä mulla on vielä toppatakki käytössä.

[QUOTE="vieras";28256019]Keski-ikäisyyttä pukkaa ap:lla "voi kauhia noit nuarii!!! Pissataudin saavat!!"[/QUOTE]

Joo keski-ikäpä hyvinkin, oon 21, ikäkriisiä pukkaa :D

Mulla on itselläkin kyllä semmoiset kangastennarit, mutta ei tulis mieleenkään laittaa niitä vielä jalkaan. Mulla on vielä käytössä talvisaappaat ja alla on pakko olla villasukat. Housujen alla pitää myös olla vielä kalsarit ettei palellu :D

[QUOTE="Aloittaja";28256058]Joo keski-ikäpä hyvinkin, oon 21, ikäkriisiä pukkaa :D

Mulla on itselläkin kyllä semmoiset kangastennarit, mutta ei tulis mieleenkään laittaa niitä vielä jalkaan. Mulla on vielä käytössä talvisaappaat ja alla on pakko olla villasukat. Housujen alla pitää myös olla vielä kalsarit ettei palellu :D[/QUOTE]

Jotkut syntyy valmiiksi vanhoina. Sulla keski-ikää kestää varmaan 40 vuotta.

[QUOTE="Aloittaja";28256058]Joo keski-ikäpä hyvinkin, oon 21, ikäkriisiä pukkaa :D

Mulla on itselläkin kyllä semmoiset kangastennarit, mutta ei tulis mieleenkään laittaa niitä vielä jalkaan. Mulla on vielä käytössä talvisaappaat ja alla on pakko olla villasukat. Housujen alla pitää myös olla vielä kalsarit ettei palellu :D[/QUOTE]

Muillako ei saa olla muunlaisia vaatteita? No tuossa iässähän se teiniys on niiiiin kaukana... :D

[QUOTE="Aloittaja";28256008]Ja ne kangastennarit, niistähän menee vesi läpi?! Kiva varmaan märissä sukissa tarpoa tuolla..[/QUOTE]

No kun ei niillä tunnu olevan sukkiakaan. Mä oon koko talven taivastellut kun teinit kulkee takki auki säässä kuin säässä, vaikka kuinka pyryttäis ja ois sata astetta pakkasta. Kangaslenkkarit tai mitkä vaan, matalaakin matalammista kengistä ei vilku sukkaa ollenkaan vaan paljas jalka. Viime viikolla tuli eka teini nahakatkissa vastaan, toki auki, ja alla vaan napaan asti ulottuvalla kaula-aukolla varustettu toppi. Hrrrr. mulla tulee kylmä kun katsonkin noita raukkoja, en mä vaan muista että omassa nuoruudessani ois tarvinnu takkia pitää auki että tissit näkyis kaikelle kansalle, ja sukatkin meillä oli jalassa. Ja mä olen kuitenkin vasta 28v.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmäkalle;28256194:
No kun ei niillä tunnu olevan sukkiakaan. Mä oon koko talven taivastellut kun teinit kulkee takki auki säässä kuin säässä, vaikka kuinka pyryttäis ja ois sata astetta pakkasta. Kangaslenkkarit tai mitkä vaan, matalaakin matalammista kengistä ei vilku sukkaa ollenkaan vaan paljas jalka. Viime viikolla tuli eka teini nahakatkissa vastaan, toki auki, ja alla vaan napaan asti ulottuvalla kaula-aukolla varustettu toppi. Hrrrr. mulla tulee kylmä kun katsonkin noita raukkoja, en mä vaan muista että omassa nuoruudessani ois tarvinnu takkia pitää auki että tissit näkyis kaikelle kansalle, ja sukatkin meillä oli jalassa. Ja mä olen kuitenkin vasta 28v.

Noni! Löytyhän täältä joku muukin joka kauhistelee mun kanssa tätä nykyistä pukeutumis trendiä :D

Juuri äsken ihmettelin että mitä hittoa varten olen tukkinut itselleni legginsit farkkujen alle, paksut kengät ja toppatakin kun tulin töistä. Oli ihan hiton kuuma olla. Huomenna vaihdan viileämmät kamppeet päälle.

Olen "jo" 42 v...

Yhteistyössä