Teininä minulle kerrottiin, kuinka siskoni sai alkunsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
En enää muista, miten aiheeseen pääsyttiin, mutta eräänä päivänä ollessani n. 16-v. äitini kertoi minulle, kuinka sai vanhimman siskoni. Olin aina tiennyt, että hänellä on eri isä kuin meillä muilla, mutten sitten sen enempää miettinyt. Mustan kun kerran oltiin kaupoilla ja autosta nähtiin kun ohi käveli joku nuori poika ja siskot sanoi että siinä menee siskon velipuoli. En ihan tajunnu sitä silloin....

Äitini kertoi minulle, että hän oli ollut navettapiikana yhdessä maatalossa ja seurustellut talon toisen pojan kanssa. Sitten talon toinen poika oli raiskannut hänet ja siskoni sai alkunsa. Se perhe sitten jotenkin syyllisti ja pelotteli äitiäni niin, että hän vain poistui heidän elämästään vähin äänin. Asiasta kuuleminen sai minut vähän vihaiseksi, mutta en ehkä täysin koskaan sisäistänyt asiaa. Vasta nyt ymmärrän, että siellä saattaa kyteä syy äitini ongelmiin...

Pienen koomisen pilkahduksen asiaan antaa se, että ollessani luokkaretkellä 14-vuotiaana, yksi luokkatoverini kysyi, että onko Xxxx minulle jotain sukua, kun ollaan saman näköisiä. Sanoin että en. Kotona kerroin siskolleni ja hän vähän muistutti minua kenestä oli kyse. Siskopuoleni velipuolesta. Ei minulle mitään sukua, miten me muka ollaan samannäkösiä???

nää on aina ikäviä juttuja. jättää jälkensä moneen ihmiseen kerralla. eikä aina niin hyvässä mielessä.

jännä kuitenkin tuo että olette siskopuolesi velipuolen kanssa samannäköisiä

Yhteistyössä