Teinkö hyviä kirppislöytöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oliko hinnat kohdallaan? Viking Goretex talvikengät koko 23, uudenveroiset, 10 e. Ja Travallen Remu-haalari koko 92, erittäin siisti, 12 e.

Itse ainakin olen tyytyväinen, pojan ensi talven haalari ja kengät ostettu, ja rahaa säästyi toista sataa. :-)

Eikö se niin ole, että kun itse kokee tehneensä löydön, niin silloin on tehnyt löydön. Täältä löytyy varmaan pian joku, joka on löytänyt vastaavaa halvemmalla, ja yrittää näin latistaa sinun löytöäsi.

Mielestäni edullisesti olet löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Totta edellinen. Ihan edullisesti sait. Pakko kuitenkin kertoa että itse ole löytänyt Remu Travalla haalarin 3?:lla. :D

No voi pirskatti, se oli halpa! :-) No, täytyy lohduttautua sillä että viime viikolla hiplasin Sokoksella täysin samaa, ja samanväristä haalaria kuin ostamani, hinta olisi ollut 45 e, eli -30%. Ja tämä on tosiaan lähes uutta vastaavassa kunnossa, ei kulumaa tms. :-)

Todella halvalla olet kyllä saanut. Mie ostin kaupasta vikingit kokoa 21.. -08 syksyllä 79 euroa ja nyt viime syksynä remun haalarin kokoa 92...80 euroa, että olet todella säästänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja uutena ostanut...:
Todella halvalla olet kyllä saanut. Mie ostin kaupasta vikingit kokoa 21.. -08 syksyllä 79 euroa ja nyt viime syksynä remun haalarin kokoa 92...80 euroa, että olet todella säästänyt.

Kiva kuulla, nyt tuli hyvä mieli! :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Totta edellinen. Ihan edullisesti sait. Pakko kuitenkin kertoa että itse ole löytänyt Remu Travalla haalarin 3?:lla. :D

No voi pirskatti, se oli halpa! :-) No, täytyy lohduttautua sillä että viime viikolla hiplasin Sokoksella täysin samaa, ja samanväristä haalaria kuin ostamani, hinta olisi ollut 45 e, eli -30%. Ja tämä on tosiaan lähes uutta vastaavassa kunnossa, ei kulumaa tms. :-)

Minä olisin ollut silloin valmis maksamaan enemmänkin tuosta haalarista. :D Harvoin tosin teen näin hyviä löytöjä...
Kyllä ne oli edulliset. Varsinkin jos miettii että kaupassa olisi joutunut maksamaan 45?.