M
"Marija"
Vieras
Me ollaan tapailtu vasta kuukausi. Mä olen ihastunut kyllä ja meillä on yhdessä kivaa. Musta tuntuu kuitenkin siltä, että se jokin puuttuu. Sitä sellaista tiettyä tunnetta ei vaan tule. Ei, vaikka kuinka haluaisin. Miehessä ei ole mitään vikaa, hän on ihana, mutta en yksinkertaisesti vaan saa sitä tunnetta itseeni, mikä ehkä kuuluu olla, jos suhteen aloittaa. Mies ei ole mulle se oikea. Tiedän sen. Tai asia valkeni ehkä lopullisesti viikonloppuna. Sitä ennen en itsekään tiennyt.
Mies kuitenkin on ihan tosissaan mun kanssa. Vaikuttaa ns. umpirakastuneelta. Viikonloppuna oltiin ajelemassa miehen kotipaikkakunnalla ja sanoi, että käydään katsomassa missä vaiheessa hänen siskon rakennusprojekti on. En tajunnut, että siellä tontilla olisi porukkaa paikalla.
Mies innoissaan esitteli minut siskolleen, siskon miehelleen, serkulleen ja kun oltiin lähdössä, niin miehen toinenkin sisko pamahti paikalle.
Aika avoimesti mies mua siellä silitteli yms.
Mulla on nyt ihan hemmetin paha mieli. Olen aivan neuvoton.
Mies kuitenkin on ihan tosissaan mun kanssa. Vaikuttaa ns. umpirakastuneelta. Viikonloppuna oltiin ajelemassa miehen kotipaikkakunnalla ja sanoi, että käydään katsomassa missä vaiheessa hänen siskon rakennusprojekti on. En tajunnut, että siellä tontilla olisi porukkaa paikalla.
Mies innoissaan esitteli minut siskolleen, siskon miehelleen, serkulleen ja kun oltiin lähdössä, niin miehen toinenkin sisko pamahti paikalle.
Aika avoimesti mies mua siellä silitteli yms.
Mulla on nyt ihan hemmetin paha mieli. Olen aivan neuvoton.